Cultura · 9 de Desembre de 2017. 12:41h.

Diada per a 'indepes'

L'actor Eduard Fernández afirma que "em dol haver sentit que no podia anar a la festa nacional del meu poble"

Diada per a 'indepes'

Eduard Fernández (Foto: Atresmedia Cine)

L'actor barceloní Eduard Fernández ha denunciat que l'independentisme s'hagi apropiat de la Diada i en una entrevista al suplement de La Vanguardia ha manifestat que "em dol haver sentit que no podia anar a la festa nacional del meu poble o nació". "A poc a poc, em vaig adonar que es tractava d'una festa independentista. I, com que no volia que em comptabilitzessin com el que no era, ja no hi podia anar", ha lamentat.

Fernández ha dit en aquest sentit que "em sembla francament lleig i se'm posa malament des del punt de vista personal". "Trobo una barbaritat que això es promogués des del Govern", ha denunciat, perquè "es governa per a tothom".

Fernández diu que ha viscut el referèndum "amb molta angoixa" perquè "no sóc independentista". "Pel que fa al que hem viscut els últims mesos, crec que en aquest procés cap a la independència haurien d'haver estat impecables i no ho van ser", ha exposat.

Tanmateix, també ha criticat la postura del Govern espanyol perquè "governar és parlar". "Això també ha faltat, i ha sobrat això de ficar gent a la presó", ha subratllat. Finalment, ha criticat la classe política perquè "no sé si n'hi ha cap amb veritable pes moral, que sàpiga parlar i convenci". "Uns et poden agradar més que d'altres, però no se'n veu cap que impressioni", ha conclòs.

19 Comentaris

Publicitat
#13 People Vs Nazicaganers, L ' H, 10/12/2017 - 03:48

No se porque este personaje que es independentista, por cobardia dice no loes.
Acto seguido ataca a Rajoy y el PP PAPA, a la merquel, al trump, al concejal independiente de su barrio, a la fuerzas de orden publico, a la constitucion y a la biblia,...... mientras acaricia la cola de su gato.

#12 Ana, Madrid, 10/12/2017 - 00:58

El independentismo se ha ido adueñando de todos los aspectos de la vida catalana. Me alegra que un actor como Eduard Fernández (excelente por otra parte) y muchos otros personajes públicos se manifiesten, por fin, contra este monopolio y contra los excesos de este proceso kafkiano. Coincido también con él en la mala gestión del gobierno central.

#11 Sergi , Barcelona, 09/12/2017 - 21:44

Eduard, esta gente son sectarios, forman parte de un secta y son asi, o estas conmigo con fe ciega o contra mi. Han convertido la Diada de todos los catalanes en su Diada, la Diada de los independentistas. Han convertido la bandera de todos los catalanes, la senyera en la estelada, la bandera de los independentistas y asi con todo, sectarismo puro.

#10 Carlos Gomez, llegidor de vides de sants, 09/12/2017 - 21:43

"Romeva tilda a Cs, PSC y PP de fascistas"

Cronica Global 9-12-2017

"Si fuera por CiU, Catalunya seria una gran autopista con centrales nucleares, construcciones y fabricas por doquier, y ni un arbol para dar sombra. Si quieren hacer demagogia, que no se erijan en los defensores de Catalunya"

Raul Romeva, El Periodico 5 de Juny 2009

#9 Mesetario, Meseta, 09/12/2017 - 18:56

Eduard: en primer lugar, agradecerle que no quiera convertirme en un guiri en Cataluña.
En segundo lugar, a los que cometen delitos hay que encarcelarles si el delito es suficientemente grave. Yo creo sinceramente que los Jordis y el exgobierno se lo merecen, aunque otra cosa es la prisión preventiva, de la que tengo más dudas.
Un saludo

#9.1 Alejandro, Barcelona, 10/12/2017 - 10:08

Mesetario. Creo que es en eso precisamente en lo que Eduardo está en contra, lo mismo que la mayoría de españoles, en la prisión preventiva.ya irán o no a la cárcel una vez se produzca el juicio y el juez dicte lo que tengan que dictar .Pienso igual que Ana:el procés se ha adueñado de todo.