2 d'Octubre de 2011. 10:19h.

47 comentaris

4351 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Gerard Quintana demana "la llibertat" de Catalunya

El cantant de Sopa de Cabra creu que és l'únic camí per trobar "la felicitat"

Un moment del concert

El cantant de Sopa de Cabra, Gerard Quintana, va apostar per "la llibertat" de Catalunya com a resposta als crits d'indepència que es van escoltar durant el concert que la banda va oferir a Girona.

Quintana va comparar la relació entre Catalunya i Espanya amb la d'un matrimoni que ja no funciona. "És fotut quan de sobte veus que estàs casat amb algú que no t'estima", va indicar, a més d'afegir que "et vol a tu, però et diu 'et vull a tu, però diferent, no com ets'".

"Portem tants anys volent aguantar aquest matrimoni que realment la felicitat comença per una cosa, la primera: per la llibertat", va concloure. Sopa de Cabra es troba immersa en la gira de retrobament després d'anys de no actuar junts.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://goo.gl/Apu80m

47 comentaris

#27 Josep Maria Blanch, Barcelona. 19/10/2011 - 09:38

 

Valorar

Positiu Negatiu

Sou uns sectaris i mentiders. Amb els seus fills parla en català i, a més, en el terreny individual pot fer el que vulgui

-1

. .

#26 palermo, bcn. 07/10/2011 - 22:26

 

Valorar

Positiu Negatiu

El gobierno Catalán parece que ha pasado un comunicado a todos los de reagrupament cultural para hacer pinya y alinearse todos con el mismo discurso. Que vergüenza de cultura ; la cultura o es independiente del poder o es totalmente lo contrario

-1

. .

#25 Joan, bcn. 03/10/2011 - 13:07

 

Valorar

Positiu Negatiu

pues yo apostaria por la libertad EN Catalunya... Que ya va siendo hora

4

. .

#24 jordi, BCN-Girona. 03/10/2011 - 10:52

 

Valorar

Positiu Negatiu

gràcies Gerard!! gràcies Sopa!

-1

. .

#23 Jim, bcn. 02/10/2011 - 18:17

 

Valorar

Positiu Negatiu

Jo si anés a un concert d'un grup que no té lletres polítiques perquè m'agrada la seva música, i de cop i volta em fessin un mítin, m'emprenyaria força. Per algun motiu que no acabo d'entendre, el públic sembla encantat. Tots els fans de Sopa de Cabra són indepes? No. No m'ho crec.

-2

. .
 
 

#23.3 jajajajaaa, barcelona. 03/10/2011 - 11:41

Valorar

Positiu Negatiu

-1

. .

ja ? claro por eso luego gana CIU, por que son indepes jajajajajajjajaaa

 

#23.2 je, bcn. 02/10/2011 - 22:02

Valorar

Positiu Negatiu

-2

. .

#23.1 ja, no t'enganyis, la majoria d'indepes sou quillos acomplexats.

 

#23.1 ja, barcelona. 02/10/2011 - 19:12

Valorar

Positiu Negatiu

4

. .

la majoria de catalans som indepes per pura lògica, si seguim anclats a españa és pel pes demogràfic de la immigració española, que juguen amb les paraules i també es fan dir "catalans", HA!

 
Diputació de Barcelona

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

18.04.13

·

23.05.13

·

24.07.11

·

14.09.12

·

27.05.11

·

12.10.13

·

28.09.12

·

16.09.13

·

e-noticies