Cultura · 26 de Novembre de 2017. 19:29h.

L'Espanya de "misèria mental" va donar 600.000 euros a Passola

TVE i entitats aragoneses també van col·laborar econòmicament amb la seva última pel·lícula

El ministeri de Cultura li va concedir el 2015 una subvenció de 569.191 euros a fons perdut a la productora de cinema Isona Passola per a l'adaptació cinematogràfica d'Incerta glòria, basada en l'obra de Joan Sales. Passola va manifestar dies enrere que els catalans "volarem, i deixarem enrere tota aquesta misèria mental, social, política i cultural que és l'Estat espanyol".

Televisió Espanyola, per la seva banda, va comprar els drets d'emissió de la pel·lícula per 800.000 euros. “M’estimen molt a TVE", va manifestar llavors la productora, tal com recollia La Vanguardia.

Cultura va destinar un total de 4.750.000 euros a fons perdut, d'acord amb la política de suport al cinema publicada al Butlletí Oficial de l'Estat. Incerta glòria va ser la pel·lícula més beneficiada de la convocatòria.

A més del ministeri de Cultura i TVE, Incerta Glòria va comptar amb l'ajuda econòmica de la Generalitat i de TV3, però també de diferents entitats aragoneses, com el Govern d'Aragó, Aragon TV, la Diputació de Saragossa o HuFO (Huesca Film Office).

42 Comentaris

Publicitat
#33 Lo Pardal, La Figuera, 28/11/2017 - 11:29

Ay! Issona, has bebido aceite! . Esta gente pervertida, podrida de nacionalismo radical y extremista español, no te perdona alguna de tus películas y como eres. Lo hacen también con Trapero. Lo hacen con centenares de ciudadanos. Es la política de la venganza que define al nacionalismo español.

#32 Sergi, Barcelona, 27/11/2017 - 12:15

Home, aixo si, per parar la ma, cobrar subvencions i el que faci falta, Espanya no es miserable. Oi que no Issona??

#31 Aurora, Bna, 27/11/2017 - 10:51

Esta pesebrista en nómina procesaire, formando parte del ejército intoxicador por el que se lleva la pasta fres a cuenta de la bobería de ese estado “opresor”;a ver cuando se hacen las cuentas de toda esta manada multiforme de indepes subvencionados que viven a cuerpo de Rey desde la cuna basureando al prójimo

#30 Aurora, Bna, 27/11/2017 - 10:40

Esta señora,por decir algo,a parte de ser una sujeta inmoral de aprovechada manipuladora, haciendo productos de consumo para acríticos optantes a debilidad mental,artísticamente está por debajo de la 5º fila.

#29 modium, Moià, 27/11/2017 - 10:23

Una cosa no treu l´altre, la Passola pot tenir una opinió sobre un estat com qualsevol altre persona i si l´estat l i dóna una subvenció benvinguda sigui, això li dóna a aquesta dona un plus que l´honra, doncs no es deixa subornar.

#29.1 Xanxo, Xina, 27/11/2017 - 11:14

claro, claro no es deixa subornar... pero a vivir del cuento, no?
Si el España es tan inmoral para q pide dinero para q le ayude? No sera q ella es la miserable mental?

#29.2 Uno que os lee, Al sur de Cataluña, 27/11/2017 - 17:15

Puesto que, según Ud., ella toma lo que se le da, ¿qué le parecería a Ud. que aceptara una subvención de, digamos, el Ku Klux Klan o un cartel de la droga colombiana, dos organizaciones que, como supuestamente España, son moralmente miserables?¿Dónde quedaría entonces para Ud. la moralidad de la propia Passola?¿Ve ya el problema o aún no?