Cultura · 20 de Novembre de 2017. 13:11h.

"L'Islam pot independitzar Catalunya d'Occident"

L'escriptora Ayaan Hirsi Ali considera "una bogeria" afavorir la immigració musulmana

"L'Islam pot independitzar Catalunya d'Occident"

Musulmans, durant el Ramadà, a Badalona, en una foto d'arxiu

L'activista i escriptora Ayaan Hirsi Ali considera "una bogeria" que els diferents governs de la Generalitat hagin promogut la immigració musulmana i hagin beneït la la creació de mesquites i centres islàmics.

Hirsi Ali ha afirmat en una entrevista a El Mundo que "si els nacionalistes catalans segueixen afavorint la immigració musulmana i la creació d'infraestructures islàmiques acabaran tenint una Catalunya independent no ja d'Espanya sinó d'Occident" i també de "la modernitat, la pau, la tolerància i les llibertats civils".

"Als Estats Units -afegeix- patim la mateixa febre de les polítiques identitàries" i el considera "suïcida" perquè "estem no ja permetent sinó directament finançant el dawa". L'escriptora explica en aquest sentit que el Dawa "és el procés que desemboca a la gihad. Si t'identifiques amb el Mahoma polític has de seguir els seus passos: viatjar de Meca a Medina. Emigrar per colonitzar una altra comunitat".

"Un cop allà, has d'establir una avantguarda. Això va fer Mahoma. Va predicar i va convidar a la gent a sumar-se a l'islam. Això és, literalment, dawa: l'anomenada a l'islam. Aquesta crida té un límit temporal: flames i flames i flames. si el no creient atén la teva trucada, bé. Però si no l'atén, has de recórrer a l'acció militar. a la violència. Així és com el dawa dóna pas a la jihad ", conclou.

15 Comentaris

Publicitat
#10 Alien, Plutón, 21/11/2017 - 12:03

Fa segles que ho penso i que cal ser imbècil per promoure la política d'immigració islàmica per damunt de la sudamericana. Però amb impresentables com l'Àngel Colom i la troupe de misògins i tarats que ens governen potser no els importa que acabem amb burka. De fet ells són tots tan horribles que potser amb xil.laba, barbai caputxa estaran mi

#9 People Vs Muhanmad, Salt Vic, 20/11/2017 - 22:51

La genetalitat ha traicionado a los catalanes inundando sin control de musulmanes Catadisney. Es una canallada.

#8 Tom, Barcelona, 20/11/2017 - 22:05

Lo dice una mujer que sabe de lo que habla, pero aquí a los fanáticos odiadores de pro les da igual, con tal de prohibir los toros y escupir a España...pues que catalunya sea una repugnante república islámica..
Un recuerdito para esta cucaracha de angel colom que nos ha traído todo esto...

#8.1 Rodejet, Barcelona, 21/11/2017 - 01:06

A veure si descobrim que l'imam de Ripoll treballava pel CNI , "tan español él "fanàtic odiador ?.
Recordes allò de la " tradicional amistad del pueblo español con el pueblo árabe " ?.

#8.2 pepe.----, andorra, 21/11/2017 - 15:08

en q quedamos era confidente del cni o de la policia? eran confidentes como los del 11M? pq otra teoria es q fuese un confidente y al estallarle la bomba y morir no pudo dar el toque a la policia y los niñatos se descontrolaron, pero claro, montar teorias q no concuerden con tu vision separatista de las cosas no mola. Y tu te acuerdas del Sahara?

#7 Rodejet, Barcelona, 20/11/2017 - 20:14

Però es clar la senyora Hirsi no parlarà malament de les monarquies del Golf Pèrsic, entre d'altres coses pels contactes que té amb l'administració nord-americana republicana i bona part de la demòcrata.
Molts dels que donen lliçons són autèntics hipòcrites, l'islamisme és dolent, el de la banlieu i el dels petrodòlars.

#7.1 pepe.----, andorra, 21/11/2017 - 15:12

Si, de eso de hipocresia, tu, rodejet, parece q entiendes mucho. Pq otros dias bien q comentas eso de refugiados bienvenidos, cuando todo el mundo sabe q no son refugiados, sino q son inmigrantes economicos. ¿Pq no hablas de las donaciones q ha hecho Arabia Saudi a la fundacion de los clinton? Q las de trump ya se saben...

#6 Rodejet, Barcelona, 20/11/2017 - 19:48

I les mesquites que el Regne d'Espanya ha afavorit a Marbella, dels socis de Bin Laden, amics de la Corona espanyola, per cert, això no ens ho explica la senyora Aayan Hirsi ?.
Potser té llacunes de memòria i certes coses les oblida.

#6.1 pepe.----, andorra, 21/11/2017 - 15:14

y desde cuando en Marbella quieren separarse del resto de España? No tiene lagunas de memoria, es q habla de otra cosa muy diferente. Tu sigue intentando desviar la atencion del principal problema y es q en la región española de Cataluña, el porcentaje de población musulmana es del doble q en el resto de España.

#6.2 pepe.----, andorra, 21/11/2017 - 15:16

y si tan separata eres ¿q te importa lo q hagan en España o Francia con las mezquitas? si eres separata, deberias preocuparte de lo q pasa en tu casa, no en las casas de los demas, pero tranqui...ya se q la coherencia no es la mayor virtud de los separatas....Por eso necesitan tv3 y su propaganda continua....