Cultura · 22 de Setembre de 2017. 09:27h.

Serrat denuncia una "gran fractura social" a Catalunya

"La convocatòria del referèndum no és transparent"

El cantautor Joan Manuel Serrat ha afirmat que la convocatòria del referèndum independentista l'1 d'octubre "no és transparent" i ha alertat de la "gran fractura social" que s'ha creat a Catalunya. "La convocatòria del referèndum a Catalunya no és transparent perquè està creada amb una llei elaborada pel Parlament, però a esquena dels altres membres del Parlament", ha dit Serrat a Xile.

L'artista català ha puntualitzat que és "favorable" als referèndums, però ha criticat que en el cas català les forces sobiranistes ho van convocar amb una "llei exprés" i sense deixar marge al diàleg. "S'han fet aquestes lleis d'un dia per l'altre, sense discussions, sense que hi hagués unes esmenes. Aquest tipus de referèndum a mi no em dóna la sensació que pugui representar a ningú ", ha apuntat.

Serrat ha opinat que tant a la Generalitat com al Govern central els convenia mantenir el conflicte per "tapar uns anys de retallades econòmiques i corrupció política". "Això crea a Catalunya una situació d'una gran fractura social que a la meva manera de veure, costarà moltíssim temps recuperar", ha manifestat. "S'ha marginat a totes les forces de l'oposició, a totes. A les de l'esquerra que no coincidien amb ells, i a les de dretes ", ha indicat.

165 Comentaris

Publicitat
#64 Isabel una Molletana, Mollet del Vallès, 24/09/2017 - 11:22

MOOOLTES GRACIÈS JOAN MANUEL !!!!

#63 ATEO - ROJO - MASON, VIC, 23/09/2017 - 11:55

Doncs jo crec que en part te raó. Aquesta fractura farà que els que volen prohibir el referèndum, com ell, i quant tot aixì passat i sigui quin sigui el resultat hauran de fotre el camp de Catalunya. La gent, la gran majoria, els hi farà pagar ..!!!. Poc a poc, però sense aturar-se es donaran que han fet malament i marxaran.

#61 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 22/09/2017 - 20:18

El Consell Regional de Sardenya, equivalent al Parlament, ha aprovat una moció mostrant la disponibilitat del govern sard per imprimir i emmagatzemar les paperetes i altre material per al referèndum de l'1 d'octubre, recordant que "la Guàrdia Civil no té jurisdicció" a l'illa. La moció dóna ple suport a l'autodeterminació de Catalunya.

#59 Almudena, Valencia, 22/09/2017 - 18:22

Hay que ver el daño que hace la cocaína en el cerebro de algunos cantantes.

#59.1 Alejandro, Barcelona, 22/09/2017 - 22:50

#59

El mismo daño que están haciendo en tu cerebro de mantequilla la doctrina de los líderes del procés. Joan Manel se enfrentó a Franco. A ti te quisiera ver yo en su época, cagadita perdida y sin decir ni mú, lo mismo que hicieron todos esos que hoy te lavan el cerebro.

#58 Telamarinera, Vilanova, 22/09/2017 - 15:59

Alguien tiene dudas de quienes son los fascistas. ??

#58.1 MIQUEL V, BARCELONA, 22/09/2017 - 17:22

No hi ha dubte, els feixistes són els que els fan por les urnes, els que no ens volen deixar manifestar nos, els que tanquen a la gent que no han fet cap delicte....., els feixistes són fàcils d identificar, el 1936, ara i sempre.