Cultura

 

04 / 06 / 2009

Suport a Víctor Alexandre "contra la censura a l'Avui"

Un grup "exigeix una rectificació" al diari i un segon grup acusa l'escriptor català de "censurar"

Hi ha un total de 46 comentaris. Mostrats de l'1 al 46.

Joanet  (Barcelona)

09/06/2009

00:46

Jaume: parles com el membre d\'una secta. Quan Esquerra quedi darrera del PP a Catalunya, és a dir, l\'any que ve, els votants que quedeu cabreu en un autobús i podreu fer una calçotada amb el Vendrell. Pagant el PSC, esclar.

Jaume  (Barcelona)

08/06/2009

22:15

Benvolgut Juli, per construir un estat no es pot anar darrera dels vots elecció a elecció. Cal seguir un pla, i certe fases d'aquest pla poden ser incompreses i impopulars. De res serveix el 100% dels vots dels 4 de sempre, cal un 51% de tots els vots.

Juli  (Viladecans)

08/06/2009

19:23

Exacte, Jaume. Tu ja t'has escindit de l'independentisme fent-te del PSC disfressat d'Esquerra. Així aneu: Esquerra ha perdut 70.000 vots. I això no és res.

Jaume  (Barcelona)

08/06/2009

17:59

Roc, el comentari d'en Santi es inteligent i m'ha fet dubtar. El teu no.
Ah, i compta amb anar clitxant a la gent, qualsevol dia et clitxaran en a tú. Mentre ens clitxem els uns als altres, Catalunya no va en lloc.
Ells divideixen i ens vencen...

Roc  (Badalona)

08/06/2009

16:38

Jaume, que t'envoltis de botiflers no et farà passar per independentista davant d'algú que et té clitxat. Au, passa per Calàbria a recollir la propineta. Allà obeeixen molt bé les ordres de José Zaragoza.

Jaume  (barcelona)

08/06/2009

16:01

Molt bona Santi! M'has fet pensar... Tot i això, crec que els submarins no comparteixen govern ni assumeixen responsabilitats a les urnes. Amb les osties que rep ERC, jo no diria que vagi per sota l'aigua... Segueix pensant així, i aviat ho tindras clar

Santi  (Sant Just)

08/06/2009

14:06

Jaume, com se't nota que ets un submarí del PSC. Esquerra independentista? No facis el ridícul, home. Ha, ha, ha! Quin submarí socialista que estàs fet.

Jaume  (Barcelona)

08/06/2009

13:47

Al Sr.Alexandre: Ja n'hi ha més que prou de viure de la crítica a ERC. Es clar que ERC no és la verge Maria, però encara és més clar que és l'únic grup parlamentari que defensa l'independentisme. Deixi de fer el submarí convergent, siusplau.

Marta  (Badalona)

05/06/2009

23:17

Ep, nois i noies, el Grup d\'Atac a Víctor Alexandre (que eren 5 persones) s\'ha dissolt i han plegat. Fantàstic!

Juli  (Vilassar de Mar)

05/06/2009

15:52

Algú ha vist això?:
http://www.directe.cat/opinio/ricard-biel/lavui-censura-lindependentisme

Quim  (Barcelona)

05/06/2009

13:30

Sí, Ignatius, com diu algú aquí, els espanyolistes i falsos indepes teniu ficat el Víctor a la vostra vida i no podeu viure sense ell. Us té ben agafats per allò que no sona. Tu, per exemple, veig que no et separes d'ell, veritat? He, he!

Ignatius  (Barcelona)

05/06/2009

12:48

"Jaume", tots els que envien comentaris desqualificant els altres i amagant la seva identitat són covards? Segur? Per cert, hem vist que el nom del grup podia ser interpretat com a mostra de suport, així que l'hem canviat per un de més contundent

Santi  (Barcelona)

05/06/2009

11:49

Que rabiosos que es estan els espanyolistes, fent-se passar per independentistes i creant un ridícul grup d'atac. Es nota que li teniu por. Per això no podeu deixar de donar-li protagonisme. Ves per on, és el protagonista de les vostres vides. Ha, ha!

Manel  (Badalona)

05/06/2009

11:48

No, Joan Manel. N'hi ha 70. Qui ha perdut el seny ets tu, mentider.

Montserrat  (Vallirana)

05/06/2009

11:42

Aquesta Maria Vidal, quin afany de protagonisme enviant comentaris a l'e-notícies. És increible.

Jaume  (BCN)

05/06/2009

11:40

Pere Pikes, tu ets aquell que es dedica a enviar comentaris desqualificant els altres i amagant la teva identitat, oi? Quin covard!!! Hi ha nens que tenen més valor que tu.

joan manel  (catalunya lliure)

05/06/2009

11:35

8 persones? això és una plataforma de suport?

en víctor ha perdut el seny

Maria Vidal  (PPCC)

05/06/2009

09:48

L'Alexandre, sempre buscant protagonisme. Quon ego aquest home

Pere Pikes  (PPCC)

05/06/2009

09:47

La veritat és que lñ'Alexandre és l'últim que hauria d'obrir la boca. Primer, prquè ell censura sempre. Jo mateix ho he tastat. No et deixar rebatre res. En segon llo, és ell mateix qui es munta sempre els grups de suport

Ignasi  (Sant Joan Despí)

05/06/2009

08:57

Aquí trobareu un article molt bo de defensa del Víctor. A Directe.cat:
http://www.directe.cat/opinio/ricard-biel/lavui-censura-lindependentisme

Maica Gómez  (Badalona)

05/06/2009

00:58

HI ha una diferència abismal entre un escriptor que signa amb el seu nom i que dóna la cara i uns individus que envien anònims per Internet i que amaguen la cara. És la diferència entre la dignitat i la covardia.

Albert  (Sants)

05/06/2009

00:02

Aquest Alexandre ni escriptor ni res. Ha trobat el filon d'erigirse en opinador nacional del grupet d'esquerres independentista incendiari y espardenyer i ara sembla que sigui un estadista. Au va! Prou d'explicar sopars de duro i fer llibres com panfle

Yop  (BCN)

04/06/2009

23:42

Enric que la teva manera de discrepar sigui insultar no vol dir que la resta no sapiguem debatre, cosa impossible en el bloc de l'Alexandre que practica una censura brutal.

Enric  (Girona)

04/06/2009

23:09

Renoi quines bestieses de comentaris llegeixo.¿ Des de quan no permetre insults al propi blog, és a dir a casa teva, és censura? Si voleu insultar en Víctor, feu-ho al vostre blog, trepa de covards. No sé que sou més, curts de gambals o sectaris.

jo mateix  (bcn)

04/06/2009

20:35

Marc de Mataro, ets ridicul

Marc  (Mataro)

04/06/2009

19:15

Els fanàtics i sectaris sou vosaltres, que dieu que sou sobiranistes quan només sou uns comunistes que tant els hi fot ficar un president espanyolista com el Montilla, el Victor Alexandre es un sobiranista de veritat.

Jordi (BCN)  (BCN)

04/06/2009

19:02

Xavier, l'Ignatius té raó. El fet de que un grup sigui petit no significa que les idees que defensa no siguin vàlides. Fixa't, a més, que hi ha pocs comentaris en aquesta notícia que defensin el Víctor.

independentista i d\'esquerres  (Bcn)

04/06/2009

18:20

El Victor Alexandre és un fonamentalista i un totalitari que censura sistemàticament les opinions discrepants al seu bloc. Jo mateix ho he pogut comprobar. L\'independentisme no necessita fonamentalistes i fanàtics com ell.

Ignatius  (Barcelona)

04/06/2009

18:13

Xavier, nosaltres no tenim cap mitjà que ens doni suport. Però no pateixis, que aquests grups creixen a poc a poc. L'important és donar a coneixer la intolerància d'aquest personatge. Facebook: "No a la censura al bloc del Víctor Alexandre"

jaumet  (bcn)

04/06/2009

17:53

M'esgarrifo només de pensar una Catalunya independent amb tipus com ell campant sense llei que ens protegeixi. Té un tarannà que sembla un comissari de l'Stasi. Ara bé, no hi estic d'acord amb la censura: que digui les bestieses que vulgui.

joan  (Lloret de Mar)

04/06/2009

16:55

Atsolutament d´acord amb el que diuen tan en Pere de Terrassa com el Toni de Xàtiva.Conec una mica el tema i també l´he seguit i crec que tenen tota la raò. Salut i república!

Pere  (Terrassa)

04/06/2009

16:44

Veig que l'e-notícies és com una ONG, actua com un baló d'oxigen per a persones que estan en franca decadència, rotllo Trallero o Alexandre. Trobo que està molt bé.

toni  (Xàtiva)

04/06/2009

16:23

l'article de l'Alexandre és tot ressentiment. Primer va utilitzar en Carod i ara el demonitza. Curios aquest senyor.

Xavier  (Barcelona)

04/06/2009

16:03

Voldreu dir que un grup (86 a les 16h00) recooça en Victor Alexandre i un grupet d\'amics (6 a les 16h00) ves a saber exactament que volen a part de tractar l\'admirat escriptor de "personatge" i de comparar un blog particular amb un diari. Fan pena

amoscaciques  (girona)

04/06/2009

14:37

Si ell no vol ser censurat...q no censuri a ningú al seu bloc personal o al de e.noticies.És un autèntic feixista catalibà.

pilos  (girona)

04/06/2009

14:15

deixare de comprar l avui mentre no publiquin l article del patriota alexandre

Francesc  (Barcelona)

04/06/2009

14:04

Molt sovint penso que e.noticies es vol ca rregar l'Avui per ell mateix i a benefici del periódico.. I aprofiten qualsevol situació desestabilitzadora per carregar-se'l. I em sap greu. Ara bé, en Víctor t.e raó i en Barrera també.

Rosa  (Cerdanyola)

04/06/2009

14:00

L'Alexandre és un feixista, català, però feixista certament. Els seus textos etnicistes fan més mal a l'independentisme que bé. No es mereix tanta atenció.

Víctor Patètic  (Barcelona)

04/06/2009

13:56

Aquest Alexandre duu 1 croada personal contra ERC no sé per quin motiu. Té tot el dret. Però tal com diem molts, és 1 romàntic totalitari d'idees inamovibles i d'un dualisme patètic: Català bó - Espanyol dolent. Clar, això agrada molt als monguers

Xavier Roig i Martínez (Xauxa)  (Barcelona)

04/06/2009

12:59

Estic a favor d'en Víctor Alexandre. Responsables del diari Avui, vigileu. Sóc subscriptor i per aquí hi ha un altre diari... El Punt, potser?

Ignatius  (Barcelona)

04/06/2009

12:49

Però quina censura? Qualsevol interessat en llegir les seves paranoies, pot fer-ho a e-notícies. Aquest lo que vol és cobrar de l'Avui. Apunteu-vos al grup de Facebook "No a la censura al bloc del Víctor Alexandre".

Marga  (L'Hospi)

04/06/2009

12:48

El seguiré llegint aquí i a El Singular. I per cert, no dieu res del TONI AIRA i el Singular??? Tantes coses que dieu que sabeu i no sabeu on marxa? No sabeu qui el substituirà. Potser tu, Rius, i per això calles........ JAJAJAJA!!

FERRAN  (BARCELONA)

04/06/2009

12:09

Aquest home hagués estat bé amb un falangisme amb barretina. Deu ser per això que lagraden tant els del 33 (no parlo pas del canal de la TVC).

FERRAN  (BARCELONA)

04/06/2009

12:08

servir legalismes o bé defectes de forma (quan diu anònim, per exemple, fa servir aquests legalismes). Es un talibà de l'alçada d'un campanar, un essencialista perillós. Retreu en els altres allò que ell aplica fil per randa: la censura més barroera.

FERRAN  (BARCELONA)

04/06/2009

12:05

No hi donem més importància. Campanyes com aquesta s'endeguen a internet tots els dies. Per una altra banda, em sobta que, tenint aquest home un tarannà tan contrari a les llibertats (per barrar el dret a la llibertat d'espressió redordem-ho, fa

esclaru  (Brasalona)

04/06/2009

12:03

Quansevol que hagi estat en una redacció de diari sap que cal mantindre un equilibri, i si accepta l'article de l'Aleixandre contra ERC durant les eleccions, ha de cercar i publicar articles semblants vers la resta de partits polítics.

 
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>

El + votat

El + comentat

El + vist

El + enviat

11.06.08

·

17.07.08

·

07.01.09

·

30.06.08

·

17.07.08

·

10.11.08

·

30.05.08

·

01.06.08

·

16.07.08

·

09.07.08

·

<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/096570185133d9ba?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/096570185133d9ba?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Cultura - Suport a Víctor Alexandre "contra la censura a l'Avui"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya