Usuaris
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuaris

|
7 de Febrer de 2012. 09:35h. 185 comentaris ![]() 10675 lectures ![]() ![]() Una gala de pena 'Brometes' a Mas i Mascarell i gags sense gràcia als Premis Gaudí ![]() ![]() La gala de lliurament dels premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català, celebrada al teatre Arteria Paral·lel de Barcelona, ha rebut multitud de crítiques a les xarxes socials. Fins i tot la productora de Pa Negre, Issona Passola, va comentar a l'hora de lliurar un dels premis que el cavall de la pel·lícula era menys animal que "els guionistes de la gala, que n'han fet cada una…". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #119 Fum Fum, Bcn. 09/02/2012 - 15:14 I és veritat que el subvencionat d' en Joel Joan vagi conduïnt amb un Porsche Cayenne??? Vergonya aliena.
#118 Rafel de Rubí, Rubí (Països Catalans). 08/02/2012 - 19:44 És la primera i última vegada que llegeixo i escric en aquest fòrum. És una vergonya que el segle XXI, encara hi hagi tanta gent partidària d'aquell assassí de la "una, grande y libre" de nefasta memòria. en l'ù
#117 luis, barcelona. 08/02/2012 - 12:31 Los PASTORETS en mi pueblo SALEN MUCHO MEJOR
#116 LLUC, LLIBERTAT D´EXPRESSIÓ. 08/02/2012 - 09:01 Ahir a la recepció de la Generalitat, Joel joan va quedar retratat del tipus de persona intolerant que és. Mentre el Conseller deia que no li va agradar gens, Joel el va tallar cridant "llibertat d´expressió". Mascarell li va dir, "ahir jo no la vaig poder tenir però si vols aquí tens el micro"
#115 josep, Barcelona. 08/02/2012 - 02:41 doncs per dir les veritats s´ofenen, ho diu un independentista. No es pot vendre el país i després esperar que la gent calli. Per cert, ara volen carregar-se Catradio i TV3 amb connivència del PP, què hem de fer doncs?
![]() #119 Fum Fum, Bcn. 09/02/2012 - 15:14 I és veritat que el subvencionat d' en Joel Joan vagi conduïnt amb un Porsche Cayenne??? Vergonya aliena.
#118 Rafel de Rubí, Rubí (Països Catalans). 08/02/2012 - 19:44 És la primera i última vegada que llegeixo i escric en aquest fòrum. És una vergonya que el segle XXI, encara hi hagi tanta gent partidària d'aquell assassí de la "una, grande y libre" de nefasta memòria. en l'ù
#117 luis, barcelona. 08/02/2012 - 12:31 Los PASTORETS en mi pueblo SALEN MUCHO MEJOR
#116 LLUC, LLIBERTAT D´EXPRESSIÓ. 08/02/2012 - 09:01 Ahir a la recepció de la Generalitat, Joel joan va quedar retratat del tipus de persona intolerant que és. Mentre el Conseller deia que no li va agradar gens, Joel el va tallar cridant "llibertat d´expressió". Mascarell li va dir, "ahir jo no la vaig poder tenir però si vols aquí tens el micro"
#115 josep, Barcelona. 08/02/2012 - 02:41 doncs per dir les veritats s´ofenen, ho diu un independentista. No es pot vendre el país i després esperar que la gent calli. Per cert, ara volen carregar-se Catradio i TV3 amb connivència del PP, què hem de fer doncs?
#114 turista de la democracia, Barcelona. 08/02/2012 - 01:09 Em semblen bé les crítiques ja que les coses van mal dades i els politics han d'aguantar que per això tenen un càrrec public. Ara bé han perdut l'oportunitat de fer una crítica elegant convertitn-ho en un escarni penós a les institucions, i una manca de respecte a la ciutadania. Zero patateru.
#113 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 08/02/2012 - 00:49 Per cert, el parlar de l'Alba Florejachs em recorda enormement al de Carme Chacón. Les dues tenen el mateix timbre de veu i la mateixa dicció.
#112 lluis monfort, bcn. 08/02/2012 - 00:40 despues de ver esto da verguenza de ser catalan
#111 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 08/02/2012 - 00:39 Quina culpa té en Joel Joan que la gent aplaudís més el cavall que al president i el conseller? El presentador va fer el seu paper d'irreverent amb totes les persones i personalitats de la sala. Segueixo pensant que no teniu sentit de l'humor.
#110 xavier fabra, bcn viva españa. 08/02/2012 - 00:12 que se puede esperar de una coya de subvencionados por el regimen catalanista , da verguenza ajena ver como cierran quirofanos mientras otros se los llevan calentito , el regimen catalanista esta acabado ,
#109 Rebollo, ,. 07/02/2012 - 23:58 El Artur Mas no sabía dónde meterse y al Mascarell le han dado cera como si no costara. Ja, ja, ja...
#108 Pimpollo, Vic. 07/02/2012 - 23:54 No he visto (ni pienso verla) nunca la gala Gaudí..... Según me han contado, es como los Goya.... .....Con una dosis de caspa corregida y aumentada. Y cutre! insuperablemente cutre.....
#107 angel, sant feliu de codines. 07/02/2012 - 23:20 Quina pena, quin ridicul, i aquesdta colla ens representen??
#106 teresa, Barcelona. 07/02/2012 - 23:17 Amb quina cara es presentan el Mas i el Mascarell a la gala del cinema i la cultura despres del que estan fent amb el nostre pais. Sento vergonya pels polítics, no per la gala ni pel Joel Joan. El mon de la cultura ha de ser crític i compromes!
#105 albi, sabadell. 07/02/2012 - 23:04 La millor gala va ser el doping de contador.
albi, el mejor dóping para los españoles fue sin duda alguna aquel 12/7/2010, justo al dia siguiente de la ridícula manifa indepe en la que había 70 mil personas y la maquinaria mediática del régimen decía millón y medio, ESPAÑA campeona del mundo de fútbol, así que VIVA LA ROJA y VIVA ESPAÑA. #104 Ramon, Girona. 07/02/2012 - 22:57 En Joel Joan es actor i director?. Encara ho ha de demostrar.
#103 PUBILLA, Sant Quintí de Mediona. 07/02/2012 - 22:09 M´ha caigut l´ànima als peus!!!! Quina presentació més depriment!!!!! M´ha agradat el decorat pero TOTA TOTA l´actuació la considero vergonyosa i una pèrdua de temps. Proposo retallar i capar aquest tipus d´actuacions!!!
#102 Màxim, Bcn. 07/02/2012 - 22:07 Vergonyós el subvencionat del Joel Joan.
#101 Alex, Barcelona. 07/02/2012 - 21:57 Doncs a mi em va agradar i em va fer riure. No entenc tanta crítica?
#100 Pere . , Cervera. 07/02/2012 - 21:25 Doncs jo l'he trobat molt encertada. Especialment el comentari de Manel Huerga
#98 Pere, Lleida. 07/02/2012 - 21:13 En Joel Joan és una altre producte del nacionalisme ridícul. En qualsevol altre país mai hagués sortit del grupet de teatre amateur. Les subvencions fan meravelles...
#97 Ramon, Barcelona. 07/02/2012 - 20:31 L'any vinent la gala la farem a... Liechtenstein. Segur que ens hi tractaran millor, per raons òbvies. Les hi puc dir, jefe?... (un moment, que ho vaig a preguntar al Cap de Sala i de seguida torno).
#96 gemma, matadepera. 07/02/2012 - 20:29 a qué esperan para botar a Terribas??? nos merecemos una tv3 mucho mejor y menos cateta y aldeana.
#95 Don Severiano, Madriz. 07/02/2012 - 20:29 El problema de los catalanistas es que les importa primero no parecer españoles.
#95.2 José Mario dos Santos Mourinho Félix , Sétubal, Portugal, UE. 07/02/2012 - 23:42
#95.2Ouvir espanhol e imperialista expirar, devo lembrar que na Península Ibérica, bem como lugares que não são Castela e assim, portanto, não são Espanha, Catalunha e eles como PPCC, Euskal País, Galiza, Gibraltar e Andorra, há um outro estado de UE se chama Portugal... #94 Onofre, La Fullaca(Osona). 07/02/2012 - 20:15 Jo,pobre i vell pagés,sempre he envejat l'humor anglès, i el d'En Rusinyol i En Pitarra.El que fan aquests noïets el fa el me ruc a l'estable.! I això que només es fa pets!
#93 Carme, Mollerussa. 07/02/2012 - 20:03 El millor dels actors catalans és, amb diferència, l'Artur Mas. Retalla a tort i a dret i aconsegueix que mentre va desmantellant l'estat del benestar assolit, els que es queixen per les retallades que els afecten demanin més retallades als altres, quan no els afecten. Mas és molt bon actor.
#92 Joan, Bcn (Gràcia). 07/02/2012 - 19:06 Un espectacle ranci i esperpentic... Ara, això si, molts vividors per m2...
#91 Teresa, vic. 07/02/2012 - 18:36 M'agradaria saber perquè hi ha gent que cobra del sector públic i també té productores privades. Quan cobra la Sra Terribas? El Sr Soler? Quan cobrava el Sr Cuní a TV3? I pel català de l'any? Han tornat les subvencions les productores de cinema?
#90 Joan, Barcelona. 07/02/2012 - 18:34 Hi ha mala fel al titular, a la notícia i a bona part dels comentaris. Segur que tots vosaltres ho faríeu taaan bé. I gratis total, és clar. Perquè tots treballeu tant, us és igual si cobreu o no i viviu de la patilla. Va home, va! No podeu veure el Joel Joan perquè és independentista i ho diu.
A mi en Joel Joan em cau de puta mare, entre altres coses per que és independentista i no té complexos, ara bé, em sembla que les brometes a la gala del Gaudí, eren bastant patètiques i tota la presentació en general amb un humor i manera de fer bastant provincià i espanyoleru. Noi, tu ets dels que quan et prenen la cartera en nom de la pàtria quedes content. Eh? Pq no et pagues tu els Gaudí? I te'n fas uns cada dia... A mi en Joel Joan em molesta mentre em fiqui la mà a la cartera. Ja pot ser independentista, espanyolista, italianista o trapecista... #89 Àcrata, Barcelona. 07/02/2012 - 18:27 Els termes "gal·la" i "cutre" són dos conceptes que acostumen a anar units. No en va, el mestre de les gal·les televisives és en José Luis Moreno.
#88 jj, st cugat del valles. 07/02/2012 - 18:25 deixant de banda que aixo de criticar politics ja cansa, la veritat es que el nivell dels dialegs era de pati de colegi... dolent
#87 Gerard, Barna. 07/02/2012 - 18:21 Catalans, no us adoneu del paradoxal miracle que s'ha esdevingut? Després d'haver estat una taberna de poble ahir per la nit, avui som finalment un país. Estem gairebé tots d'acord en alguna cosa. Ja tenim quelcom que hem de millorar sense "plataformes pel NO". Anem madurant.
#86 Ramon, Barcelona. 07/02/2012 - 18:05 Va sortir la roda del timó dil capitano cretino Arturu Schettino?... no?, doncs com collons s'ho feia, per moure el cavall?.
#85 John, Manresa. 07/02/2012 - 17:55 Una gran part de la Catalunya contemporània és una gran merda, plena de personatges pèssims com en Joel Joan. La gran majoria de les icones catalanes actuals són subproductes; fan pena i fàstic i fan venir vergonya aliena. Dir que en Joel Joan és on és per mèrits propis és un acudit de mal gust.
Sense deixar de ser cert, no seria just carregar tota la culpa sobre el Joel Joan. Per més malament q ho hagués fet, si la resta de personatges haguessin estat a l'alçada la gala no hagués estat tan desastrosa. La prova la tenim als anys anteriors. Cal trobar un replentajament, no un cap de turc. #84 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 07/02/2012 - 17:48 No teniu sentit de l'humor. Jo m'he posat els videos aquest matí i m'he fet un fart de riure. Potser us molesta que hi hagi gent amb collons que digui les coses a la cara als qui vosaltres lleparíeu i raspallaríeu?... És el vostre complexe d'inferioritat i no una altra cosa.
#83 jordi, Reus. 07/02/2012 - 17:44 Els comentaris d'aquest digital són el més gran compendi d'autoodi que els catalans puguem generar. Amb catalans com vosaltres no necessitem els espanyols que ens escanyin, ja ens ho fem nosaltres solets. Aneu tots a pastar fang!
Personalment m'estimo prou el país com per no volver-lo enganyar dient-li mitges veritats, mentides o falsos afalacs sobreprotectors. Aquest país mereix ser prou fort com per aguantar les crítiques i millorar. La resta sí que és auto-odi: Seria assumir q no ho podem fer millor. Jo crec que SÍ. #81 Siset, El Gironès. 07/02/2012 - 17:35 La millor Gala que he vist dels premis Gaudí que bona : Gràcies Joel i guionistes, per donar-nos unes hores d'autèntic espectacle reivindicatiu del nostre País, amb moltes dosis artístiques de talent dels presentadors, on els nostres polítics van sortir calens d'orelles.
#80 Joan, Barcelona. 07/02/2012 - 17:33 Per fer aquestes coses... o agafes algú amb solvència i gràcia contrastada, tipus Buenafuente o Carlos Latre, o millor deixar-ho estar, perquè el resultat sempre és catastròfic. Si la gràcia no està garantida, millor una presentació normal i corrent amb un comunicador amb bona veu. I punt.
Completament d'acord. No cal intentar ser graciós si no n'ets. De passada que millorin el ritme i els actors convidats s'aprenguin una frase tan senzilla com "els nominats són...". Als premiats: Nosaltres també estimem la nostra iaia però no cal passar-s'hi 5 minuts. #79 Nuri, Torelló. 07/02/2012 - 17:27 Per què amb els nostres calers hem de finançar la festa cutre d' en Joel Joan? Quan deixarà de xuclar de la mamella?
#78 Carles, Bcn. 07/02/2012 - 17:24 Quant cobra Joel Joan?
#77 Jaume, BCN. 07/02/2012 - 17:23 Però per quins sants trons provincians hem d'imitar als òscars a Catalunya amb els quatre cèntims que els hi queda a les administracions públiques per a les 4 pel·lícules que s'hi fan? No era prou el ridícul dels Goya? Tants complexes tenim?
#76 Carles P., Catalunya. 07/02/2012 - 16:57 Lamentable, trist i patètic, si aquest és el nivell de l'acadèmia del cinema català, és clar que no es representen. Ni un cèntim dels meus diners per aquesta tropa de galtes.
#75 Pere Pagès, Catalonia is diferent. 07/02/2012 - 16:54 De vergüenza agena, (yo soy catalán), i sentí repugnancia por el tinglado montado por estos pijo-progres. En los Goya, jamás pedirían un aplauso para Rajoy, i aquí le chupan el culo a Mas... patético!!
Deixant de banda que als Goya he vist gales com aquesta o pitjor (i mira que va ser dolenta), et falla la memòria. A les hemeroteques podràs trobar un dels directors espanyols més ben considerats cantant el "happy birthday" al Prìncep d'Astúries. "Casi ná". #74 Don Severiano, Madriz. 07/02/2012 - 16:46 Cataluña carece de intelectuales... y es un erial; degradado por la tontería infantiloïde indepe.
Si el Castellano no atrae traducciones es por que lo quieren en versión original. L'altre dia vaig ser a Nova York i un superagent literari de gran prestigi en va dir una que va ser sensacional: el castellà és una llengua marginal des del punt de vista literari, més que res perquè no atrau traduccions. Aquesta és la realitat, mamons hispànics! Tenim en Jaume Cabré, que és molt millor que tots els qui has nomenat, i a més és catalanista sense prejudicis. Si no fos català, ja hauria estat nominat al Nobel de literatura. Quin poc coneixement de la literatura catalana...i de la realitat. #73 guillem, bcn. 07/02/2012 - 16:40 I tots subvencionats, obviously! No hi ha diners per la sanitat i la educació, però aquests xiringuitos ni productius ni rendibles no es desmonten! Una llàstima. Que s'espabilin fent productes que agradin a la gent!
#72 DOn Severiano, Madriz. 07/02/2012 - 16:39 En castellano tenemos Intereconomía y nivelazo; como el debate de "lágrimas en la lluvia"; nadie con menos de 2 carreras.
#71 Pere, Sabadell. 07/02/2012 - 16:22 Sembla una sessió de teatre parroquial de poble rural, però a més amb poca gràcia. És molt patètic. Cada cop m'identifico menys amb Catalunya, veient espectacles tercermundistes d'aquests...
#70 ciutadà ppcc, Bcn. 07/02/2012 - 16:17 I els psociatEs sempre disposats a riure aquestes gràcies. Joel Joan i companyia, vius, que al final, amb segons quins jocs, s'acaba beneficiant-los.
Fins i tot aquí hi heu de volcar el partidisme? Qui o què garanteix que una gala convergent hauria estat millor? I què se suposa que és una gala convergent? Parlem de nivell i deixem de banda el joc polític. No sé que té de socialista una gala on es va reclamar la independència a Mas. #69 Basileum, Bcn-Catalunya. 07/02/2012 - 16:12 Aquesta part que heu penjat no la vaig veure. En vaig veure una altra que va ser tediosa i avorrida. La que heu penjat simplement respon al que diu la Issona Pagola al final. Els guionistes s'han lluit. Un fàstic. Una gala provinciana.
#68 antidretà, CAT. 07/02/2012 - 16:07 Catalunya cada vegada fa més pena. Ara només falta portar aqui Las Vegas per tornar-nos encara més banals i estúpids.
#67 lluis, mataro. 07/02/2012 - 16:01 Entre la Terribes i el JOEL JOAN, anem a fer punyetes. L'unic acertat que ha fet el joel es PORCA MISERIA, el seu propi relrat. Ni un duro mes MEU a aquesta colla de subvencionats, que hi possin els seus calers, PROUUUUUUUUUUUUU
Doncs jo dic que cal recolzar la indústria cultural catalana. AIxò sí, cal exigir-li nivell i qualitat de forma paral·Lela. El problema, en el fons, és el país. Quina gran patum del cinema o el teatre català (i en tenim de molts bones) acceptaria la direcció de l'acadèmia si li ho proposessin? La Mònica no té res a veure amb aquest sainet. Va passar vergonya aliena a la platea, i no se'n va anar perquè és una senyora i encara la directora d'una TV3 manipulada pel tripartit, que no li agrada gens. Als periodistes no ens agrada que ens manipulin, i tu, capgros, tens molt poca informació. #66 Terran, Bcn. 07/02/2012 - 15:59 Si us plau, quin desgavell.
#65 analia, barcelona. 07/02/2012 - 15:55 Humor? infantiloide y patetico. Destila provincianismo por los 4 costados en unos premios artificiales y donde catalanizan cualquier pelicula española o internacional solo porque trabaje alguien de cataluña. jeje. Patetico.
Si, cosas como esta gala dan risa d lo pateticas que son.Y si tuviera poder politico cerraria este chiringuito de subvencionados y q se busquen la vida como hacemos todos. Escribe a la vanguardia y al periodico y llamales infantiloides por criticar la "gala" "nacional" que en realidad es provincial. #64 carracuca, barcelona ESPAÑA. 07/02/2012 - 15:54 para el próximo año, si es que se repite este juan palomo "yo me lo guiso y yo me lo como", podrían contratar a Chiquito de la Calzada o al Tio de la Vara, son españoles y no encajan bien en el "reparto" pero al menos tienen más gracia que este pareja de anoche. Que catetismo pueblerino.
#63 carracuca, barcelona ESPAÑA. 07/02/2012 - 15:48 eché en falta algún premio a Nacho Vidal, al porno en catalán también se le subvenciona y no veas como molan los jemidos en catalán....uffff!!!. Tomppa de sabadell, se te ve el plumero, seguro que tú también pones el platillo durante el reparto.
#62 antidretà, CAT. 07/02/2012 - 15:44 A TV3 hi ha un excés de tonteries i de banalitat. Suposo que deu formar part de l'estratègia mateixa del sistema per fomentar l'estupidització massiva de la població i una ciutadania amb encefalogrames plans. Només així s'enten tanta banalitat i porqueria televisada.
Precisament Geganta, això el que deia. Que aquests comentaris no tenen res a veure amb la notícia. Us cau malament el Pellicer o discrepeu de la línia editorial de Tv3? Em sembla perfecte, però ja tindreu l'oportunitat de comentar-ho en una notícia sobre la Corpo. I potser us dono la rao i tot. #62.4 Gerard: en la meva resposta a l'antidretà no hi entra la gala per a res, ni en la seva afirmació primera, tampoc (li poses tu amb calçador en tot moment). Has llegit una cosa i una altra? Doncs ara digues-te a tu mateix allò de "aquí cadascú aprofita per parlar del que més li convé, etc.". au! El Pellicer va dirigir la gala? la Marqueta n'era la guionista? Aquí cadascú aprofita per parlar del que més li convé. Aquest és un dels motius pels quals passa el que passa quan a l'hora de realitzar obres col·lectives. Tothom està pendent de la seva parcel·leta/c apelleta. TV3, que jo sàpiga, només retransmitia la gala. No la dirigia. Ara bé, la realització va ser molt dolenta, o sigui que no va desentonar pas. Diria que aquest teatre no és adequat per a les retransmissions televisives. Sobretot si només tens 3 càmares mal col·locades i una steady marejada. #61 Anna, Barcelona. 07/02/2012 - 15:39 La Catalunya provinciana, inculta i penosa.
#60 Marc, BCN. 07/02/2012 - 15:30 Benvonguts a la Catalunya provinciana, made in Ferrussolas
Seria injust atribuir aquesta obra col·lectiva a una sola persona. La llista és molt més llarga i travessa tots els partits, ideologies i capes socials. Tot i que la classe dirigent, pel lloc de responsabilitat que (des)ocupen, mereix el premi principal a la disbauxa. #59 Ramon, Barcelona. 07/02/2012 - 15:28 Però quina gala voleu que surti, coni, quan es combina els guions de la Mònica Teleribes amb el talent i la gràcia del Jaimito Roures, le tout produit per Ole mi CyU i su pasta gansa excedentària, producte de les nostres retallades?.
#58 Ben, Reus. 07/02/2012 - 15:24 Sembla que els nostres polítics només estan acostumats a que els llepin el cul. Està bé que algú els abaixi a terra de tant en tant, com a simples mortals que són. Per cert, ells no paguen. Paga el poble. Sobre l'espectacle en sí i la seva utilitat... això ja seria un altre tema.
Saps què passa Ben? Que quan les clatellades deixen d'estar ben donades, amb potència i el·legà ;ncia, i es donen amb infantilisme, de forma barroera, pel boc gros i de forma reiterada perden tota l'efectivitat. Primer l'autocrítica , després ja podem disparar cap enfora. #57 Jordi Baeza Beltran, Barcelona. 07/02/2012 - 15:13 Ahir vaig fer un sacrifici q sens dubte no han fet molts patriotes amics d la Terribas. Veure, TOTA, aquesta gala. Només de pensar el q costa tot plegat, considerava un deure moral assistir a l'espectacle. Un any més desitjant q sigui l'últim. Ah! I pels pesats: l'últim dls Gaudí i dls Goya.
#56 Don Severiano, Madriz. 07/02/2012 - 15:10 El pobre Joes está desconcertado. Hasta ahora siempre que salía con exabruptos separatistas corrían todos a reirle las gracias.
#55 Biel, Barcelona. 07/02/2012 - 15:06 Només els hi va faltar possar-se ña barretina.
#53 Marteta, Bcn. 07/02/2012 - 14:46 Sembla que les ganes de subvencions del Joel Joan no tenen aturador.
#52 jajajjajaaaaa, barcelona. 07/02/2012 - 14:41 que pena, que bajo ha caido esta sociedad, con tanto cutrenacionalista, por cierto cuanto habra costado la broma?
#51 Don Severiano, Madriz. 07/02/2012 - 14:36 LLega un momento en que un independentista su vuelve loco.
#50 John, Manresa. 07/02/2012 - 14:16 El Joel Joan és un nen maco curt de gambals. És un subproducte de la Catalunya patètica.
#47 Flashback, La Seu d'Urgell. 07/02/2012 - 13:59 No puc opinar sobre la gala perquè no la vaig veure. Aquests actes d'autobombo em fan venir mal de cap. No sé per què, però em veia a venir que seria com dieu que va ser. El narcisisme del món de l'espectacle (salvant-ne algunes excepcions) és de fer-s'ho mirar. I del Joel Joan més val no parlar-ne.
Tomppa, o sigui que la majoria dels que hem escrit aquí i discrepem de l´autobombo d´aquest espectacle que vol acontentar els 4 amiguets d´en Joel, soms uns imbècils segons tú, no seràs pas de l´esquerra democràtica de debó dels de la veritat absoluta, o sigui dels pijoprogresmegaguais ? #46 Aintzane, Barcelona. 07/02/2012 - 13:59 Lamentable. Una vegada fetes les 4 bromes oportunes, la gala s'havia d'haver centrat en el que era i fer-nos-ho passar bé. En Joel Joan sembla haver oblidat tots els diners públics que ha rebut per la seva feina dels polítics d'ara i dels d'abans. Vam haver de canviar de canal. Molta vergonya.
#43 Anna, Bcn. 07/02/2012 - 13:18 Vaig conèixer en Joel Joan fa un temps. S'ho té molt cregut, molt xulo i arrogant. Es pensa que està per sobre dels demés. Li aniría força bé una cura d'humilitat.
Tomppa, es pot saber què té a veure la xuleria del Joel Joan amb el castellà i l'estat espanyol? Hi ha una sèrie de persones que confoneu la dignitat i l'autoestima amb la prepotència, la grolleria i l'emprenyamenta constant. No viviu ni deixeu viure. Clar a aquesta mateixa humilitat que garanteix unitat d'estat espanyol amb una llengua comú. Estic segur que ets capaç a canviar al castellà més ràpid que la llum arriba a cara a qui parlis. Quin fàstic de persones sou aquí ? No sabeu i enteneu res de res al món ? Tot es de puta diners i què més ? #42 Sedanolloc, bcn. 07/02/2012 - 13:18 El problema no és que fessin brometes a Mas i Mascarell (al cap i a la fi, què hi pintaven, allà? Que potser l'Obama o el Secretari de Cultura d'USA --ni tan sols sé si existeix tal cosa--assisteixen a les cerimònies dels Oscars?). El probleme és que les bromes eren molt dolentes.
Queda lleig que hi vagin els polítics, sobretot els que manen. És com si volguessin deixar clar que ells són els amos del xiringuito. L'art de veritat és lliure, no està al servei de cap govern. I les subvencions no surten de la seva butxaca, sinó de la de tots els catalans. #41 Joan , Barcelona. 07/02/2012 - 13:08 Totalment d'acord, una gala per oblidar i per repensar tota aquesta farsa de l'academia. A mes, a la Terribas no cal que l'ensabonin tant; te els dies comptats!!!! Foc nou, pero de dalt a baix!!!!
Sí, problema més creu que pateix els catalans es a intentar a celebrar producció propi ... oi, quin fàstic. Quina nació més patètic o tots que criticia sou de ciutadans de merda o què passa ? Perquè ha fallat ara cal tancar tot i oblidar tot i continua a viure com un bon espanyol de merda ?? #40 hombre..., Vielha. 07/02/2012 - 13:05 todo lo que toca el mediocre y mal actor que es el Joel Joan sale como es el, malo y mediocre. ¿Nadie se acuerda de lo malo que era haciendo de fotografo en "periodistas"?
#39 Eudald, Bcn. 07/02/2012 - 12:59 Cal demanar responsabilitats al Joel Joan. I una auditoria urgent de les subvencions que rep anualment. De vergonya aliena. Aquest senyor ha de viure permanentment de subvencions?
#38 -emilio, a. 07/02/2012 - 12:53 Otros 600 mil euros tirados a la basura, esa es la subvencion anual a la Academia del sr Joel Joan. Supongo que siendo presi se habrá puesto un buen sueldo. Y ahi sumale el coste para Tv3 de transmitir este "espectaculo". Y todo para tener contentos los artistillas catalanistas.
y para qué? si todas las peliculas son de difusion española, tanto las que son en español como las que son en catalan que luego doblan, porque no hay ni una sola pelicula que sea de difusion extrictamente catalana. Para eso ya están los Goya, los premios de la industria española del cine. #37 Onofre, La Fullaca(Osona). 07/02/2012 - 12:51 Jo,pobre i vell pagés,crec una part important de la cultura catalana es trova a la fundació Bernat Metge; de la que aquests noïets no han llegit ni un sol llibre ni coneixen la seva existència....
#36 j. ester, tgn. 07/02/2012 - 12:39 L'he trobat extraordinària, si senyor! les coses clares, sigui el president o el sant pare...
#32 carracuca, barcelona ESPAÑA. 07/02/2012 - 12:30 Lo peor es que a todo este esperpento lo llamen "la festa de la cultura catalana" y que a estos graciosillos se les sigan llenando los bolsillo de dinero público. Y ahora que se lo están tocando todavía tienen el morro de hacer cachondeíto con la sanidad o la enseñanza.
#31 carracuca, barcelona ESPAÑA. 07/02/2012 - 12:27 la payasada de cada año y la fiesta del juan palomo "yo me lo guiso y yo me lo como", una m... más grande que el sombrero un picaor y pinchá en un palo, empezando por el mismo director de la academia, ese saltimbanqui paniaguado y siguiendo por esta pareja de estrellas "estrelladas".
#30 Santi Capellera i Rabassó, Barcelona. 07/02/2012 - 12:19 Penós, lamentable i baix de to en tots els aspectes. Si aquesta és l'acadèmia del cinema del nostre país, millor que plegui i que en Joel Joan torni a les conspiracions tripartites. Vaig sentir pena i vergonya aliena. Si en alguna cosa mimetitzem els espanyols, és en les seves accions més baixes
#29 Xavi, Bna. 07/02/2012 - 12:10 Encara dona més pena certs comentaris, certs ensanyaments aprofitant que el Pisuerga passa per on passi. La gala per els temps que corren pot passar per discreta, avui és dia d'anar per feina. Molta salut i una miqueta de seny. Una miqueta.
#28 Trinity, BCN. 07/02/2012 - 12:06 retallar en cultura, educació i sanitat és gana per demà, gana pels nostres descendets que no entendran com és que no solament no ho vam impedir sino que alguns encara aplaudien...
#27 Juan Palahí Rodríguez-Montiel, Tarrasa. 07/02/2012 - 11:59 Esta gala es el argumento definitivo para cerrar TV3. Algo así, los catalanes no nos lo podemos permitir. Es vivir por encima de nuestras posibilidades. ¡Cierre de TV3 ya! ¡Más hospitales y menos mengadoras!
#26 Marc, Barcelona. 07/02/2012 - 11:55 Es va intentar imitar al presentador Ricky Gervais de la gala dels Globus d'Or però a la catalana. Es clar que el resultat no va ser el mateix però la idea trobo que era bastant bona. Ara el que està de moda es fotre canya però els catalans es veu que tenim molt seny. Hahahaha!!!! Es que me desorino
#25 Tom, bcn. 07/02/2012 - 11:47 Era boníssim quan enfocaven la platea i veies que ninú reia i en canvi en Joel Joan es recorgolava de riure a la seva cadira.
#24 lluis, Barcelona. 07/02/2012 - 11:43 Patètic??? si el Joel Joan era elmillro quan s'enreia del tripartit... i les CUO feien gràcia..
#23 Pere, BCN. 07/02/2012 - 11:43 És tan patètic que fins hi tot els espanyols riurien. Aquest és l'humor que ens vol imposar el Joel Joan.
#22 Laia C, Badalona. 07/02/2012 - 11:42 Trobo que és un humor d'estil espanyol, bastant cutre, que els catalans no solem fer d'aquesta manera...Crec que s´han passat amb tantes brometes un dia que no tocava, excepte la crítica al cinema en català que ja que es tracta d'una gala de cinema català, és del tot encertada. L´unica!
#21 Montse, Bcn. 07/02/2012 - 11:36 En Joel Joan no te vergonya? No té aturador? Alguns no parem de pagar impostos i ell no para de xuclar i xuclar de la mamella?
#20 Sergi, Barcelona. 07/02/2012 - 11:15 Joel Joan...torna la pasta...país de fireta, provincianisme en estat pur.
#19 Miquel, Barcelona. 07/02/2012 - 11:10 Home, l'ex-alcalde Hereu s'ho passava bé fins que van fer referència a la mostruositat de convertit Les Arenes en un macrocomplex comercial.
#18 Andreu, Bcn. 07/02/2012 - 11:09 Quants calers públics de tots els catalans s'embutxaca el vividor d' en Joel Joan cada any?
#17 llpv, cat. 07/02/2012 - 11:06 Va ser ridícul i penòs.
#16 Joan, Barcelona. 07/02/2012 - 11:02 Però...que potser hi ha algú que se les mira aquestes històries? Jo sóc professional del mitjà (guionista) i ni que em paguessin hi aniria a un acte com aquest. Si un té un mínim sentit de la decència -i sobretot de la vergonya- no participa en bajanades.
#15 Cesc, Barcelona. 07/02/2012 - 10:53 "Tant hi-hi-hi.. Tant ha-ha-ha... .Això no serveix per res !!!" Quantes vegades hem caticaturitzat les paraules raonades del president Pujol? Fins aquí ens ha dut el culte a la brometa fàcil del Polònia, del Crakòvia i de tota la deixadesa intel·letual...
#14 Quart de Chomón, Sud del territori. 07/02/2012 - 10:49 Cine català? Vida En Sombras/Llobet Gràcia; La Piel Quemada/ Forn; Un Cos Al Bosc/Jordá. Quants ctalanets han vist p.e. aqestes obrs mestres apreciades pels cinèfils aqui i arreu?Feu pena.JJoan : mediocre actor i creador.Un alletat del pujolisme q ens vol transferir ideologia snse cntrol d qualitat.
#12 alba, barcelona. 07/02/2012 - 10:31 Penso que els presentadors no en sabien mes. Pero els actors, guionistes, productors, etc. son patetics en els seus agraiments a pares, fills, tiets i veins, totom en te i ja sa sap, no has de surtir a la tele en una entrega de premis per dir-ho i fer aborrir al public i teleespectadors.
#11 patètica..., BCN. 07/02/2012 - 10:30 Francament, desprès de l'entrega dels 3 primers Gaudís, vaig posar.me a fer altres coses, quina poca gràcia, semblava una comèdia barata, molt malament. Francament no em va agradar gens ni mica fins i tot vaig acabar canviant de cadena.
#10 Jordi, Teià. 07/02/2012 - 10:30 La gala va ser lamentable. La vaig intentar mirar 3 o 4 vegades, però no era capaç d'aguantar més de 5 minuts. Patètica. I per això no es va emetre l'excel.lent KMM? Un altre any, que la fagin al 33 i no toquin els pebrots. "Humor" a l'alçada del Crackovia.
#9 toni, tortosa. 07/02/2012 - 10:29 quina pena, la cultura del nostre pais pel terra, fou com una colla de pallasos del que no fan gracia i no saben com acabar la seva actuacio. PERDONEU, PERO ALGU HO HAVIA DE DIR
#8 Txell, Bcn. 07/02/2012 - 10:12 Import de la subvenció? Gala d' en Joel Joan? Fracàs garantit. Aquest barrut no para de xuclar de la mamella, sempre a prop de la menjadora.
#7 robert, barcelona. 07/02/2012 - 10:12 Sembla mentida que gent de teatre i cinema siguin tan dolents, no saben ni preparar-se un curtet tex de agraiment i CALLAR, dons el diuent per fer criticas es PATETIC. UNA GALA DE PENA.
#6 Honest, Barcelona. 07/02/2012 - 10:08 No soc votant ni simpatitzant de CiU i penso objectivament que els gags van ser molt dolents, i les intervencions dels dos presentadors força fluixes, segurament tambe per culpa d'un guio moit poc treballat ple i d'acudits molt obvis. La complicitat aconseguida amb el public assistent va ser nula.
#5 Joan, Tarragona. 07/02/2012 - 10:07 En temps de crisi cal omplir les panxes de 4 rastaflautes que si no tinguessin subvenció serien aturats de la construcció? PROU DINERS A AQUESTA GENTOTA
#4 marta, Girona. 07/02/2012 - 10:07 Dons a mi em va agradar. Va ser lenta com totes les entregues de premis peró varen fer el que tenien de fer: criticar el que no agrada als ciutadans. Aceptar-ho va amb el sou dels politics, de fet no varen dir res que no fos veritat. El bipartit permanent (CiU) ha de reflexionar per fer-ho mes be.
Ets un babau integral, Bernd. Afirmar que estàs d'acord amb les retallades és afirmar que estàs d'acord amb l'espoli fiscal de 22.000 milions d'euros anuals a Catalunya, sense el qual no caldria fer ni mitja retallada. T'estan prenent el pèl descaradament i encara els aplaudeixes, tòtila. #3 Potro, Palafrugell. 07/02/2012 - 09:59 Els premis només serveixen per aconentar a 4 panxacontents.
#2 Montse, BCN. 07/02/2012 - 09:55 Si les brometes haguessin estat dirigides al Tripartit o al Montilla, segur que no haurieu posat aquest titular. Se't veu el "llautó" Xavier Rius!
#1 marcx, barcelona. 07/02/2012 - 09:52 Es clar, de mal gust pq us toquen al vostre estimat tripartit, CDC UNIO PP
![]() ![]() ![]() El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat 07.01.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 27.05.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 31.05.11 · ![]() 30.06.08 · ![]() 06.10.11 · ![]() 14.05.09 · ![]() 18.08.08 · ![]() 17.10.11 · ![]() 07.09.11 · ![]() 28.05.11 · ![]() 15.04.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 04.04.11 · ![]() 27.05.11 · ![]() 03.05.12 · ![]() 19.10.11 · ![]() 12.04.12 · ![]() 18.05.10 · ![]() 03.11.08 · ![]() 23.02.09 · ![]() 05.11.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 12.04.12 · ![]() 06.01.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 27.05.11 · ![]() 12.01.10 · ![]() 15.04.11 · ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Cultura - Una gala de pena


























