Publicitat
Cultura · 3 de Febrer de 2015. 12:00h.

“A una parella la deixes unilateralment”

L’actor Willy Toledo veu “una bestiesa que tots els espanyols decideixin sobre la independència"

“A una parella la deixes unilateralment”

Toledo

L’actor Willy Toledo, en declaracions a El món a RAC1, ha considerat que ”és una bestiesa dir que tots els espanyols haurien de decidir sobre la independència de Catalunya". "El dret a l'autodeterminació dels pobles és una definició perfecta de democràcia”, ha manifestat, a més de recordar que “a una parella la deixes unilateralment, no li ho preguntes".

Toledo també ha assenyalat que “no sou conscients de la caspa mediàtica que hi ha a Madrid”. En aquest sentit ha explicat que “no trepitjo el barri de Salamanca per precaució, després de diverses experiències desagradables".

D’altra banda, ha afirmat que “Podemos no pot pretendre governar per a tothom". "Un partit tan transversal i tan interclassista com Podemos decebrà algú en un moment o altre”, ha indicat, a més de sentenciar que “qualsevol partit que aspiri a governar necessita una base política i no només que es dediqui a piular al Twitter o a sumar 'm'agrada' a Facebook".

Publicitat
Publicitat

65 Comentaris

Publicitat
#38 Alex, Barcelona, 04/02/2015 - 18:26

Aquest Sr. no és el que va dir que l'atemptat criminal contra Charlie Hebdo era tota una ficció capitalista?Au nen,que et moqui la yaya.....

#36 Kropotkin, Vic, 04/02/2015 - 10:18

Si, y al banco le dejas de pagar la hipoteca unilateralmente, a hacienda le dejas de pagar los impuestos unilateralmente, en los restaurantes te niegas a pagar la factura unilateralmente... Jua, jua, jua,... Estos tontopijoprogres de tres al cuarto son pateticos...

#36.1 Hector, bcn, 04/02/2015 - 11:58

Lo que tu comentas son servicios, productos o deudas que contratas personalmente y porque quieres, nadie te los ha impuesto, a excepcion de hacienda, que no se dejaria de pagar en caso de independencia, solo que tributaria a cataluña y no a españa. Asi que tu comparacion no tiene sentido.

#35 Saprissa, Sants, 04/02/2015 - 09:57

un tio q és va quedar anclat en els prejudicis politics de meitats del segle XX. Pel q respecte Podemos, totalment d acord

#34 DLM, Barcelona-España, 04/02/2015 - 07:54

Hay personas que se creen muy inteligentes y progres, que tratan de resumir en una frase lo que de hecho, representa ub gran porblema legal, económico y social. En su frase, de la cual seguro está muy satisfecho, le falta añadir y la decisión unilateral la completo MARCHANDOME lo más lejos posible.

#33 guillermet, l'Ampolla, 03/02/2015 - 22:59

Sr. Willy. Això no és Las Vegas. Espanya és un país indivís de 500 mil km2. dels quals Catalunya n'ocupa 30 mil d?indivisos. Per tant, mentre Espanya mantingui per Llei aquest caràcter indivisible, és evident que sense el consentiment de la majoria d?espanyols Catalunya no pot segregar-se.

#33.1 Borrell ll, Girona, 04/02/2015 - 09:18

Indivisible ? Com ? Per una Llei gravada en una pedra per un llam de Deu ? I els espanyols perquè no decideixen quedar-se Portugal de passo . Tindrien majoria en una votació....