Publicitat
Cultura · 20 de Març de 2022. 20:39h.

"Ayuso és molt de Madrid

Ramón de España: "Personalment em sembla una sola de sabata"

"Ayuso és molt de Madrid

El periodista i escriptor Ramón de España ha assegurat que la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, "és de les que obre la boca i puja el pa", considera que és "un gran exemple de xuleria i prepotència sense massa res a sota".

"No entenc que sigui tan recolzada per Cayetana Álvarez de Toledo, que és una senyora de dretes, intel·ligent, culta i que en les distàncies curtes guanya molt, però aquest culte a Díaz Ayuso em costa comprendre'l", ha manifestat.

Ramón de España creu que Ayuso "és un personatge molt de Madrid". "És un culte madrileny, jo crec que no es podria estendre al conjunt d'Espanya, un personatge com Díaz Ayuso", ha afegit.

El periodista ha afirmat que "és un personatge la qual la seva comprensió se m'escapa una mica. Em sembla que no té res interessant, que l'únic que té és una actitud xulesca i que hi ha un tipus de votants que reaccionen a aquest tipus d'actitud".

Ramón de España també ha parlat sobre el relleu dins del Partit Popular després de la sortida de Pablo Casado amb el relleu d'Alberto Núñez Feijóo i els simpatitzants de la formació que demanaven a Ayuso al capdavant del partit. Ramón de España ha dit que "abans veig al gallec que a Ayuso" a la Moncloa.

El columnista acaba de publicar "Barcelona fantasma" (Vegueta Ediciones) una recopilació d'articles publicats al digital Crònica Global sobre personatges i llocs ja desapareguts. L'acte de presentació va tenir lloc aquest dijous a la Llibreria Byron de Barcelona.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#13 Luigi., Barcino, 21/03/2022 - 19:40

La Comunidad de Madrid la región que lidera la captación de fondos procedentes del exterior, con 20.943 millones, un 73% del total. Así lo reflejan los últimos datos hechos públicos este lunes por la Secretaría de Estado de Comercio del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, relativos al año 2021.

#12 José , Girona , 21/03/2022 - 13:51

A ver Ramón, teniendo en cuenta que tú has votado a Illa -con ese aspecto de enterrador que perfeccionó su destino dejando morir a miles y miles de ciudadanos, incapaz de comprar mascarillas homologadas - todo está dicho. Y, por cierto, lo que CAT escribió en su libro -imagino que lo has leído-, Ayuso lo puso en práctica,, denunciando sus prácti

#11 Manu Kopenawa, Barcanona, 21/03/2022 - 10:57

Como siempre Ramon hace un retrato preciso. Ayuso es una niña mimada y malcriada. Ha copiado lo peor de los nacionalistas perifericos y lo ha mezclado con la caspa propia del Madrid rancio. Le auguro una estrepitosa caida, Feijoo que no es tan tonto como Casado, se la quitara de enmedio a la gallega.

#11.1 Santigo, BCN, 21/03/2022 - 12:01

Totalmente de acuerdo.
Y el tiempo te dará la razón.

#10 Marcial Heredia, en el Circo me colé, 21/03/2022 - 10:45

Justo lo que necesitábamos, alguien muy de Madrid. Gestión, cojones, y muchas cañas. Con la Barcelona fantasma no vamos a ningún lado. Sobran fantasmones cobardicas, only okupas, fantas y te matchas, paranormalidades gaseosas que acarician a los micifús. Al precio que está el gas. España es Ayuser.

#9 Iñigo, Palma, 21/03/2022 - 08:07

Si si la Ayuso es de lo peor por su estilo chulesco, aun recuerdo cuando con todo su saber el intelectual señor España declaraba que había votado a Illa el ilustre ministro de Sanidad que en plena pandemia huyó de Madrid para luchar contra el independentismo en Cataluña. Como todo el mundo sabe el PSC es un declarado constitucionalista.