Publicitat
Cultura · 10 de Novembre de 2021. 16:40h.

Cantar en castellà

El cantautor Joan Dausà inclou dues peces en llengua castellana en el seu darrer disc

Cantar en castellà

El cantautor Joan Dausà ha inclòs dues cançons en castellà en el seu últim disc 'Ho tenim tot', que està format per onze temes. Dausà ha explicat en una entrevista al programa Aquí Cuní de la Ser que "tenia ganes de cantar en castellà" i ha recordat que ja ho havia fet en la banda sonora de "Barcelona, Nit d'hivern".

El músic ha afegit que "escolto molta música en castellà, m'emociona igual que el català; i el castellà et comporta un altre imaginari, un altre lloc des d'on escriure i des d'on cantar; i per a mi era un repte bonic". "Em venia molt de gust", ha sentenciat.

Preguntat pels sectors que "no els hi agradarà o que no acceptaran" que canti en castellà, Joan Dausà ha defensat que "penso que creixem quan acceptem la diversitat". "Simplement tenia ganes de cantar en castellà", ha conclòs.

 

- Bizum: 600.43.49.84
- Patreon: https://www.patreon.com/xriusenoticies
- Tienda online: https://xavierrius.myspreadshop.es/

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 Neferu, Barcelona, 10/11/2021 - 23:25

Pues qué queréis que os diga, a mi me parece normal y bonito que incluya canciones en español, al fin y al cabo, el castellano también es su lengua. y a quien le pique que se rasque. Mira, hasta me compraré el disco.

#4 Ignatius, Cerdanyola, 10/11/2021 - 22:06

Joder!! pienso que crecemos cuando aceptamos la diversidad, tócate los cojones, en el 2021 llegar a esa conclusión, es que no ase falta desir nada más

#3 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 10/11/2021 - 19:26

Podría pasar, porque imbéc1les hay en todas partes, pero me cuesta creer que si, digamos, Ismael Serrano cantase una canción en seráfico catalán el locutor de, digamos, la COPE le preguntara si cree que eso no molestará a alguien. Así de "fotuda" está la Cataluña actual que hay que dar explicaciones bienqueda sobre el uso de un idioma.

#2 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 10/11/2021 - 18:34

Com?? Com????? Què canta en castellà?? Algú s'imagina a Guifré el Pilós i l'Abat Oliba cantant en castellà a la Plaça de Vic o al monestir de Ripoll??

Pasqual, porta'm les sals, que em desmaio!!

#2.1 Risitas, Estremera, 10/11/2021 - 19:09

jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja

#2.2 Arxiduc de la Santa Independen, Santa Cunegunda de les Altes T, 10/11/2021 - 20:14

És clar que no!! És clar que no!! Però tranquilitza't, Maria Fernanda!! Recorda el que et va dir el doctor sobre la pressió arterial!! Pensa en els teus besnéts!!

#2.3 pepe, andorra, 12/11/2021 - 12:28

Esos dos cantaban en latin y hablaban en aragones, lemosin, pq en todos los dominios del Rey de Aragon, se hablaba la misma lengua en la administración, el latín. Otra cosa son los libros en aragones, como el de los hechos de Jaime I, q esta en aragonés de la época.

#1 Jos, VNG (Ghost Republic), 10/11/2021 - 17:14

I això ha de ser noticia¿? A si, que estem a la Cat de 2021.

#1.1 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 10/11/2021 - 19:07

A la Cat del 2021 hay que recordar de vez en cuando en qué consiste el "seny català", aunque parezca mentira.

La inacción ante esto para permitir que sólamente sea notícia la "rauxa" no es nada sensato en estos tiempos de desinformación y sesgo interesado.