Publicitat
Cultura · 17 de Gener de 2019. 09:39h.

"Catalunya és la comunitat que més gasta en tonteries"

L'actriu Carmen Maura afirma que "cada vegada que veig que per conquerir els catalans els estan donant diners, em posa negra"

"Catalunya és la comunitat que més gasta en tonteries"

L'actriu Carmen Maura ha afirmat en una entrevista a El Mundo que "Catalunya és la comunitat que més gasta en tonteries" i confessa que "cada vegada que veig que per conquerir els catalans els estan donant diners, em posa negra".

Maura considera que Catalunya "no és la comunitat que més ho necessita" i critica la despesa de la Generalitat en oficines i ambaixades: "Anem a un festival i veus una oficina espanyola i una altra catalana. I el de les ambaixades. No, no és així".

Carmen Maura diu en aquest sentit que l'important és "solucionar que hi hagi treball per a tothom, anem a rebre a la gent de les pasteres com déu mana ..." "Em posa negra. Tot això fa que els altres vagin amb les banderetes" , conclou.

Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#19 Quien da y quien recibe, Bcn, 18/01/2019 - 11:28

La culpa no es solo de quien recibe sino de quien reparte en su propio interés. El Sr. Sanchez ni respetó sus afirmaciones pre-mocvión de censura ni la voluntad de los españoles. Desde que gobierna (?) solo ha actuado en su propio beneficio. Y hasta Susana Diez puede presentar mejor currículum electoral que él.

#18 joan, BCN, 18/01/2019 - 10:37

Es veritat. Gastem en tonteríes. Molt millor gastar en augmentar el PER, els funcionaris, almodovars i els toros.
Per cert, tot aixó també ho paguem !!!
VIVAJPAÑA

#18.1 Raons a mitges, Bcn, 18/01/2019 - 11:23

Les afirmacions referides als colectius mai s'ajusten a la realitat, és cert que els diners son destinats a bajanades pero no els reben els catalans en conjunt, els que els reben i els malbaraten son una colla que es fan dir representats dels catalans sense ser-ho. Sols reprssenten la borregada i ells mateixos.

#18.2 Neferu, Barcelona, 18/01/2019 - 13:05

Joan,BCN . Te has olvidado de : los correbous, toros ensogats, toro embolats. Te has olvidado a posta o es que NO te has enterado que Catalunya también subvenciona estas fiesta donde se maltrata al toro?? ¡¡Cuanta dosis de hipocresía gastáis los indepens en vuestro discurso falaz!! El maltrato animal jamás será cultura ni señas de indentitat.

#18.3 Purria Separata, Mollerussa, 18/01/2019 - 13:37

Lo dices por las corridas de toros de Cardona organizadas y pagadas por el ayuntamiento de ERC?? :

http://www.vadebraus.com/set -dies-de-toros-a-cardona/

Eso sí: con estrellada gigantesca en la plaza, que se vea con son "corrides catalanes", eh!

#18.4 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/01/2019 - 14:38

Home, de funcionaris i xiringuitos ja anem ben servits, tenim un ràtio dels més alts. Uns gasten en toros i altres en ratafia, la caspositat d'un o altre depèn dels ulls que ho miren. Almodóvar, encara que no m'agrada, és un gran director malgrat no tenir ADN procesista.

#18.5 Tabarnés puro, Barcino, 19/01/2019 - 06:55

Si los funcionarios hacen su trabajo no sé qué problema hay. El problema es cuando los funcionarios en vez de trabajar se dedican a poner lacitos, a cantar villancicos o a lamerle el orto al politicucho de turno. Eso es precisamente lo que pasa en la Generalidad, qué casualidad.

#18.6 Para Joan, Des Moines, Iowa, 21/01/2019 - 00:51

Por esa misma razón , todos los q pagamos impuestos en el resto d España muuuchos años t habremos pagado la pasta para las diferentes reconversiones d SEAT, la terminal d cruceros , la ampliación del Prat, el AVE para ir d Lleida a Girona etc etc , no Sr. Intelectual Brutal ??

#17 dionisia , Cornella, 18/01/2019 - 10:34

Puestos para que granada para TV3 jo no trobaria para VOX por Tor quefers eliminar la lei contra la violència machista i diària que són unos impresentables .Estopa es seu una hipòcrita

#17.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/01/2019 - 14:41

Tu deus tenir un cum laude en redacció amb lo bé que t'expresses, ¿Oi? Impresionant!!! Deu ser que el meu sotrac en l'ADN no hem permet entendre el teu missatge.

#17.2 Neferu, Barcelona, 18/01/2019 - 19:36

¡¡Por favor, un intérprete que, según Torra mi ADN tiene un fallo y parece que tendrá razón porque no pesco el sentido de lo escrito por #17!!!!

¡Jesúspordios!

#16 Ona, Valls, 18/01/2019 - 00:16

Dons que no pateixi, no anire a veure res que ella hi apareixi, apa siau

#16.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/01/2019 - 14:42

Ostres. Maura i tot el món del cinema espanyol estarà acollonit amb aquesta amenaça.

#16.2 Kimberley, Milwaukee, 21/01/2019 - 00:55

Eso , Ona, tú no salgas d tu pueblu, ese gran “foco cultural” castellero ( gran aportación !!) y sigue allí relacionándote con otros hominidos q t jaleen el odio q pareces llevar dentro, y ya sabes: a ver películas dl “gran” Joel Joan y espectáculos musicales d Nuria Feliu , menudo nivel d artistas q tenéis ...

#15 Barcelonauta, Barcelona, 17/01/2019 - 20:07

Per tonterías les películas d'aquesta "artista"

#15.1 Chris, Lleida, 17/01/2019 - 23:33

Hi haurà gent a qui li agradin les seves películes.I permeti que li digui,però li agradi o no,aquesta dona continúa éssent una millor actriu que vostè,i si no està d'acord, aquí espero a que m'ho rebati.

#15.2 Neferu, Barcelona, 18/01/2019 - 13:11

No ha dicho ninguna mentira y, todos lo sabemos pero las verdades duelen y nublan la razón a muchos .Y la solución a los problemas de Catal. no pasa por recibir más dinero porque ya sabemos a dónde va a ir a parar.

#15.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/01/2019 - 14:43

Ja l'agradaria a vostè tenir a la seva feina (si en té) el prestigi que té aquesta dona en la seva.

#15.4 Barcelonauta, Barcelona, 18/01/2019 - 19:54

Chris, te viste raó es mes bona artista que jo amb tota seguretat, no ho puc rebatre. El que si puc es reafirmar que la tontería que ha dit aquesta senyora es monumental, em sap greu si es la seva artista de capçalera, però el que ha dit es fruit d'una mala digestió, per ser cordial..

#15.5 Barcelonauta, Barcelona, 18/01/2019 - 21:03

Neferu, no es que duelan las verdades lo que duele es ver que una persona que se dedica "profesionalmente" a la cultura llega decir cosas semejantes, pero ya sabemos que la ignorancia es muy atrevida..
Mire las balanzas fiscales publicadas por el anterior gobierno del PP y vuelva a valorar la intervención de la Sra.

#15.6 Barcelonauta, Barcelona, 18/01/2019 - 21:09

Soloesmiopinión, gràcies a Deu si que en tinc de feina, a diferència de vostè per l'hora que ha respost el post, si vostè respon a les 14:43h deu ser un funcionari o un subsidiat amb sou a final de mes.. veig que posa que és de Tabarnia.. Jajajaja es vostè un cachondo!!!!