Publicitat
Cultura · 26 de Setembre de 2012. 09:30h.

Cercas admet que "no m'agrada gens" la independència

L'escriptor retreu a Ariadna Oltra que "només estem parlant de política i jo sóc escriptor"

L'escriptor Javier Cercas, que publica nova novel·la, ha reconegut en una entrevista a Els Matins de TV3, que "a mi les aventures m'agraden a la tele i a les novel·les, a la realitat no m'agraden gens". "Sóc partidari de l'avorriment, m'agradaria viure a Suïssa", ha afegit.

Cercas ha apuntat que "quan  sento parlar Mas d'endinsar-se en territori desconegut a mi em fa por", i en aquest sentit ha volgut "reivindicar  el dret a tenir por". A criteri de l'escriptor "els polítics han de saber on posen el peu", atès que "si s'estimba ens estimbem tots".

"Jo no sóc independentista. Mas ho hauria de dir clar i no passa res", ha considerat. Tot i això, Cercas ha mostrat cert malestar amb Ariadna Oltra perquè "estem parlant de política tota l'estona i jo no sóc un analista polític, jo només sóc un escriptor".

Javier Cercas
Publicitat
Publicitat

46 Comentaris

Publicitat
#28 angel, cataluña no es ECSpaña, 28/09/2012 - 17:57

Cercas, a mi no m´agrada gens ser ECSpañol, soc per obligaciò de ser ECspañol. Vull ser LLIURE!

#27 juan ramirez, bcn, 27/09/2012 - 18:20

Per aquest bon home què sap si el polític amb responsabilitats (Mas i resta) coneix o no la següent passa que farà? Com ho sap q es territori desconegut? El sr.Cercas pot no saber què implica la propera passa , però és injust presuposar que els altres tampoc,i més gent d'alts carrecs assessorada.

#27.1 Albert, tarragona, 27/09/2012 - 20:08

Ets un ingenu si realment creus que aquesta tropa sap el que es fan. El que esta clar es que ells perdran molt menys que tu, si aques pais s'enfonsa. El sentit acritic dels indepes mai em deixarà de sorprendre.

#26 Andreu, reus, 27/09/2012 - 13:06

Només veure l'opinio dels indepesen aquesta noticia fa por de pensar que passaràa Catalunya si s'arriba a independitzar. El I Reich s'apropa.

#25 Joan Capó, Esporles, 26/09/2012 - 21:29

I la independència d'España, t'agrada?

#25.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 23:28

Es que no se puede disentir de ustedes?

#23 Xipolleig, Barcelona, 26/09/2012 - 16:51

Independentment de les seves respectables idees que no comparteixo, crec que és una persona lúcida i que escriu molt bé.
Per cert Cercas, afanya't a anr-te a viue a Suïssa que vindrà el "tercio de Varas" a deportar-te cap Extremadura,d'on venien els teus pares.
Més val que ens ho prenguem així.