Publicitat
Cultura · 11 d'Abril de 2014. 14:23h.

Conflicte casteller

Els Minyons de Terrassa lamenten que no els convidin a la Diada de Sant Fèlix després de "trenta anys consecutius"

Conflicte casteller

Una actuació dels Minyons

Els administradors de la Festa Major de Vilafranca han anunciat el cartell de la Diada de Sant Fèlix 2014, que enguany no comptarà amb els Minyons de Terrassa per primera vegada des de 1983. Sí acudiran a la cita del 30 d'agost els Castellers de Vilafranca, la Colla Vella dels Xiquets de Valls, la Colla Joves Xiquets de Valls i la novetat, la Colla Jove Xiquets de Tarragona.

En un comunicat, els Minyons de Terrassa lamenten que "ens dol perdre la confiança d’una plaça on durant trenta anys consecutius hem anat a plantar els nostres millors castells. La nostra colla ha crescut també en aquesta plaça i creiem, humilment, que hem ajudat a fer-la gran. El nostre compromís amb Sant Fèlix ha estat sempre de màxims anant a donar-ho tot, responent amb constància a l’exigència de la plaça".

"Els Minyons de Terrassa hem estat i estarem a l’alçada de les diades amb màxima exigència. Hem treballat amb rigor i il·lusió per lluir els millors castells, i ho seguirem fent a totes les places", sentencien.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#7 pepe, andorra, 12/04/2014 - 13:52

Casper, no hagas mariconadas y bájate de ahí, hombre (perdón), que te van a romper el cerebelo, ¿no has visto que son catalufos?, jajajaja.

#6 Julio, Barcelona, 12/04/2014 - 04:34

Hay que recodar que los "castells" es una costumbre popular secular de origen valenciano y que también tuvo arraigo en Baleares y otras zonas de España, simboliza la fuerza de la unión y no tienen nada que ver con el independentismo que intenta manipular a las "collas" politizándolas...

#6.1 Gerard, Cardedeu, 12/04/2014 - 12:03

Tan "arraigado en otras zonas de España" que los españoles no sabéis ni pronunciar la palabra "castell" o "casteller". Com n'hi dieu? casteics? casteiets? Va, explica-me'n una altra: el caga tió d'origen andalús, per exemple. Amb què picaven? Amb la cartilla del paro enrotllada?

#6.2 Agosto, Barcelona, 12/04/2014 - 14:46

Hulio, sabía que eras un gran sionista. Pero desconocía que fueras taaan tonto. Ahora me lo explico todo.

#6.3 Julio, Barcelona, 14/04/2014 - 02:57

a#6.2.

Saber, sabes poco estimado amigo/a, no tengo nada de sionista antes al contrario, lo que ocurre es que conozco muy bien al moro, ante el que hay que estar alerta, explícate y mucho así llegaras a ser docto en la "cultura del ignorante.A #6.1
lee un poco ,lee y estudia veras cuantas sorpresas

#5 xavi , Alt Penedès, 12/04/2014 - 00:20

Aquest any els hi toca a ells. Han fet una temporada molt per sota de les que estem acostumats, a part dels Xiquets de Tarragona podriem dir que els Capgrossos de Mataró ho han fet millor que ells. Qui no faci una bona temporada aquest 2014 el 2015 no va a Sant Fèlix Un 10 pels Administradors FMVila

#4 Jaircinho Domingues, bcn, 11/04/2014 - 17:00

Este conflicto es una intoxicación del CNI creada artificialmente para provocar un enfrentamiento entre catalanes.
¿Acaso Madrid quiere prohibir los castells?
¿Estará Florentino Perez detrás o quizás Mourinho?

#4.1 iñigo, bi, 12/04/2014 - 11:25

Es curioso.... Al majara ese que se puso en bolas delante de la reina lo ingresan en un psiquiátrico por creer en que la CIA lo persigue. Y en cambio miles creen que hay una conspiración del CNI contra Catalunya y no padecen síndrome psiquiátrico alguno. Es la locura de las colectividades. Cíclicas.

#3 Cugat, Barcelona, 11/04/2014 - 15:47

Hi ha alguna cosa més avorrida que els castells?
Sí, les sardanes.

#3.1 Vicodani, Barcelona, 11/04/2014 - 16:20

SI, un ignorant...

#3.2 Janot, BCN, 11/04/2014 - 16:23

És molt més divertit torturar els toros, tu diràs!

#3.3 Pedro, Caldes, 11/04/2014 - 17:59

Prefiero torturar a un toro que no poner en peligro la vida de un niño de 6 años.

#3.4 Manolo, barcelona, 11/04/2014 - 18:12

Pedro......
Prefiero un toro en el campo y un niño en el parque.

#3.5 boring catalufians, bcn, 11/04/2014 - 23:58

Ver a unos sardanistas haciendo un castell y con música de Lluís Llach es una "jartá" de aburrido.

Salvo si se caen, claro.

#3.6 narcisa, dels pebrots, jajjs, 12/04/2014 - 14:48

boris, vigila que no et caiguin al damunt, jajjs.