Publicitat
Cultura · 28 de Setembre de 2018. 09:25h.

"Em cabregen els catalans que diuen que estan oprimits"

El cineasta Isaki Lacuesta assegura que a Catalunya "vivim molt bé"

"Em cabregen els catalans que diuen que estan oprimits"

El director de cinema Isaki Lacuesta, que presenta 'Entre dues aigües' al Festival de Sant Sebastià, ha afirmat en una entrevista a El Periódico que "em cabregen els catalans que diuen que estan oprimits".

El cineasta català ha explicat que "recordo que la vaig rodar l’estiu de l’any passat, i al tornar a Catalunya al setembre, i veure que aquí tots es queixaven per com d’oprimits que estaven i com de malament que vivien, no vaig saber si riure o plorar" . "Això em cabreja", sentencia.

Lacuesta admet que "a Catalunya hi ha moltes coses per millorar" i considera "inconcebible que a la gent li donin cops de porra al cap", però assegura que "vivim molt bé". "Hi ha zones de Cadis on l’esperança de vida és molt menor que la nostra, i són gairebé al costat", conclou.

Publicitat

88 Comentaris

Publicitat
#42 Pep_1, bcn, 28/09/2018 - 18:38

Es cierto, vivimos muy bien y separados de la Tractoria subvencionada viviríamos mucho mejor. ¡Adiós,adéu,agur,adeus!

#42.1 opinador, Barcelona, 28/09/2018 - 20:14

de momento dejarían de robarnos 5.000 millones anuales para mantener su nivelazo de vida a nuestra costa, 5.000 millones que aumentarían nuestra calidad de vida indudablemente

#41 Rivas, Hospitalet, Tabàrnia, 28/09/2018 - 18:19

Hi ha més opressió que haver d'escollir entre fer les vacances a la Costa Brava o a la Cerdanya? La República és irrenunciable!!!!!!

#41.1 opinador, Barcelona, 28/09/2018 - 20:12

pues sí, aún hay más opresión, porque encima hay que escoger entre ir en el BMW o en el 4x4 Mercedes, es algo horrible

#40 Josep M. Moreto, St. Cugat, 28/09/2018 - 17:00

Ostia! Ja veig que he caigut en un domini de Tabarnia. Adéu!!!! I Passi-ho bé !! Adéu, Fins l'any que ve!!!

#40.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 28/09/2018 - 17:50

I cada cop et trobaràs més..

#40.2 M, Sabadell, 28/09/2018 - 20:21

Pues , adeu.

#39 Oscar, Tarraco, 28/09/2018 - 16:42

Es lo que tiene vivir en la republica de Matrix, son como los suizos unos tristes acomodados

#38 sid, bcn, 28/09/2018 - 15:56

És especialment fastigós veure a la esquerra fer el joc als nacionalites identitaris d'ERC, Convergència i les CUP. Es lamentable veure a la esquerra treballar per acabar amb la distribució de la riquesa entre ciutadans del mateix pais

#38.1 Josep M. Moreto, St. Cugat, 28/09/2018 - 16:53

Tirar Km i Km d'autovies buides, AVE's sense passatgers, Aeroports sense avions, material bel.lic sense guerres, vitalicis en només 7 anys a la poltrona, projectes de dipòsits de gas fracassats, salvació de bancs a compte del contribuent,.... això es solidaritat interregional?

#38.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 28/09/2018 - 17:52

Suposso que aixó de "Aeroports sense avions" ho dius per l'Alguaire, Oi?
Caríssim, responsabilitat 100% de la Generalitat, no apte per funcionar amb boira i fet a un lloc on hi ha boira tots els díes.
Eficiencia processaire..

#38.3 Sergi, Bcn, 28/09/2018 - 18:40

I l' Alguaire? Eso no es tirar dinero? Y las embajadas con enchufados? Eso no es tirar dinero? Y los referendums ilegales? Eso no es tirar el dinero? Y el 3% ? Y las itv?

#38.4 opinador, Barcelona, 28/09/2018 - 20:18

y las piscinas de tamaño olímpico en puebluchos de menos de 1000 habitantes en Lleida y Girona mientras en Barcelona tenemos tan pocas que en verano se está como piojos en costura

y el choriceo continuo de los clanes de la burguesía catalanista que viven del saqueo del dinero público

#38.5 SID, BCN, 29/09/2018 - 13:55

Josep, solidaritat es que als llocs on no poden pagar una escola per els seus fills o un hospital el paguem entre tots, sigui a Las Hurdes o la Vall Fosca. El q tu comentes es malbaratament o robatori, com el tunel de l'AVE a França, el Fòrum, la Linia 9, els Pujol, TV3, els despatxos i cotxes oficials dels expresidents de la Gene,

#38.6 sid, BCN, 29/09/2018 - 13:58

(cont) els endollats d'ERC, Convergència i CUP als ajuntaments, generalitat, empreses públiques, empreses d'amics cotractades sense concurs,... I per cert, no es va rescatar cap Banc, eren tot caixes d'estalvis gestionades per polítics com Caixa Catlunya o Caixa Laietana.