Publicitat
Cultura · 10 de Desembre de 2011. 12:33h.

Joel Joan busca figurants

Per a una nova pel·lícula sobre Èric Bertran

Joel Joan busca figurants

Un moment del rodatge de Fènix 11*23

Els directors de la pel·lícula Fènix 11*23, Joel Joan i Sergi Lara, que ja fa tres setmanes que van començar el rodatge, busquen ara 400 figurants per omplir el teatre Villarroel de Barcelona.

El rodatge es farà el proper dilluns 12 de desembre de 15 a 19h i demanen a les persones que estiguin interessades en participar el na pel·lícula que vinguin "vestits amb roba de carrer estàndard, de colors foscos i d’hivern" i recorden que és "molt important evitar els leggings, pantalons de pitillo i marques. Recordeu que l’acció transcorre al 2004 i, per tant, no podem anar massa moderns".

En referència al maquillatge demanen "no pintar-se de forma exagerada i venir el més neutre possible" i insten als voluntaris a "portar estelades o senyeres" perquè "seran molt ben rebudes".

Fènix 11*23 explica la història de l’Èric Bertran, el nen de 14 anys de Lloret de Mar que l’any 2004 va ser acusat de terrorista informàtic per demanar l’etiquetatge en català.

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#18 Maria, Sabadell, 12/12/2011 - 22:00

He anat a fer de figurant i ha estat molt emocionant veure el rodatge i participar-hi. Hem vist a l'Èric Bertran autèntic, i el nen que fa d'ell ho fa molt bé, ens ha fet emocionar. Segur que guanyaran el Goya i algun Oscar.

#16 jajajjajaaaaa, barcelona, 12/12/2011 - 15:31

Joellllllllllllllllllllllllllllllllllllll busca entre els regidors peperos que abans de Nadal entran a governar amb l´alcalde deles persones jajajajajajajaa

#15 Kropotkin, Vic, 12/12/2011 - 11:01

Podria utilizar a los miembros del gobierno de "los mejores". Para lo que hacen por crear empleo seguro que tienen mucho tiempo libre...

#14 roger, gavà-mar, 12/12/2011 - 09:36

la criatura no va ser detinguda per "demanar etiquetatge en català", el van detenir per amenaçar a les empreses.
Veig que e-noticies no canvia...

#14.1 Pep, Catalunya, 12/12/2011 - 10:21

Sí, amenaçava en nom de l'Exèrcit del Fènix, un nom de ficció, amb personatges de ficció... molt perillós tot plegat, oi? Justificada, doncs, l'aplicació de la llei antiterrorista a un menor de 14 anys per aquest motiu? NO FOTEM, HOME!!

#14.2 jajjajaaaa, barcelona, 12/12/2011 - 15:32

Pep, la policia davant les amenaces no sabia que era un menor no hi ha forma de saber-ho nomes amb el paper escrit......dos osties i que al papa el reeduquin per anormal

#13 Maria Pardo, BCN, 11/12/2011 - 16:25

No cal que us esforceu en intentar que els indepes canviem de pensament. Més val que us poseu d'objectiu convèncer als que no saben si ho són o no... No cola: "jo abans era indepe. ara sóc normal" . Justament està passant a l'inrevés: " Jo abans no era indepe. i ara si" i passa a milers...avancem

#13.1 Indepes..., ... de boquilla, 11/12/2011 - 18:54

hay muchos. Pero cuando hay que poner las bolas... Vuelva usted mañana.

#13.2 allioli, bcn, 11/12/2011 - 21:24

Això de "vuelva usted mañana" es cosa dels del teu gremi, neng. Pel que fa als per vosaltres mai insuficientment denostats indepes .... ja t'ho trobaràs.

#13.3 Indepes..., de risa, 12/12/2011 - 00:44

allioli, me he hecho caquita con tu "ja t'ho trobaràs". Inquietante. M'ho trobarè. Cangueli sumo. Ya voy preparando la maleta de cartón de mi abuelo per si de cas.