La Generalitat, a través de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), participa en diversos actes per donar a conèixer la diada de Sant Jordi i promocionar Catalunya com a destí turístic.
Així, es repartiran aquest dimarts més de 21.000 roses a les ciutats alemanyes de Hannover, Frankfurt, Dortmund, Düsseldorf, Dresden i Stuttgart.
Per la seva banda, a Madrid s'organitzarà un taller de roses de feltre i un photocall amb els dibuixos de Sant Jordi, el drac i la princesa, als quals els visitants hi podran posar-hi les seves cares, fer-se una fotografia i pujar-la a les xarxes socials amb el hastag #santjordienmadrid.
Els que pengin fotografies a Instagram amb el hastag #SantJordiExperience participaran en un concurs per obtenir una plaça en el II Instagram Trip organitzat per l’Agència Catalana de Turisme.
Aquest passat cap de setmana, es va fer a Londres un seguit de desgustacions grastronòmiques i es van oferir roses als visitants del Borough Market. També hi van participar els Castellers de Vilafranca. L'ACT va instal·lar un estand on també hi va haver música en directe a càrrec de la cantant Clara Sanabras i del grup Dawson.