Publicitat
Cultura · 7 d'Agost de 2013. 12:18h.

L'actor Àlex Casanovas treballa de cambrer

Està treballant a un restaurant de Figueres perquè no té feina durant l'estiu

L'actor Àlex Casanovas treballa de cambrer

Àlex Casanovas

L'actor Àlex Casanovas està treballant com a cambrer al restaurant Antaviana de Figueres perquè ha patit “una parada molt forta de feina” i no té res durant la temporada d'estiu. 

Segons informa El Punt-Avui, s'hi estarà fins al 31 d'agost perquè, com ell mateix diu, en la feina d'actor “hi ha molt poca gent que es pugui permetre el luxe d'estar tres mesos de vacances”.

En declaracions al diari explica que "estic aquí bàsicament perquè jo, com molts altres companys actors, estic sense treballar aquest estiu". També diu que al principi, quan va a servir a les taules, el reben amb “incredulitat” i li pregunten què hi fa, a Figueres. “És on hi havia feina i he vingut cap aquí”, els respon.

“Els sorprèn d'entrada, però veuen que faig la meva feina. Ja està. Aquí sempre m'han tractat excel·lentment, i és el que procuro fer jo amb la gent que ve a menjar, tant si és d'aquí com de fora”, concreta.

Casanovas té una llarga carrera com a actor. En la televisió, ha participat en sèries d'èxit com Temps de silenci, El cor de la ciutat i La memòria dels Cargols. En teatre, ha actuat a Pel davant... i pel darrere, Pels pèls i Sóc el defecte, entre moltes altres obres i també en cinema.

Publicitat
Publicitat

137 Comentaris

Publicitat
#74 Neferu, Barcelona, 16/08/2019 - 10:20

Alex, vete a Madrid. Allí hay una tremenda oferta de teatro y a un actor tan bueno como tú no le faltaría trabajo como ya han hecho muchos catalanes actores y actrices. Trabajar de camarero no es una deshonra pero hay otras partes de España donde podrías trabajar de actor todo el año

#74.1 raimon t, taradell, 11/09/2019 - 20:23

no ho has entès. aquest home es actor no es un pallasso

#73 Jaume Cardó Rusines, SANT PERE DE RIUDEBITLLES , 16/06/2019 - 17:40

Mira ke un actor de treata y de cine treballa en un restaurant

#73.1 Jordi Hernandez, Barcelona, 16/08/2019 - 22:41

Tú eres muyyyy tonto eh.
Me parece que este señor además de gran actor es superdigno. Se busca la vida y trabaja, no como algunos que yo me sé, que se cuelgan un lacito amarillo en la solapa y a vivir del momio, el sueldo de político, o la subvención. En lugar de tanto derroche de dinero con el proces, menos apoyo y más series de calidad en tv3

#73.2 Neferu, Barcelona, 18/08/2019 - 10:02

Es su decisión. Hay otras partes de España donde no le faltaría el trabajo y él lo sabe, pero él decide dónde estar. y hay que respetárselo.

#72 Joan Villaró.Mestre cuiner., Granollers, 28/08/2013 - 13:38

No es ninguna verguenza trabajar de camarero u otro oficio. No deberia ser así y poder hacer de lo suyo ya que es un gran profesional, pero bueno, será una experiencia mas en su vida. Eso si, será un buen reclamo para el restaurante.
Propietario de la Escuela de cocina Joan Villaró

#71 Joan Carles Viñolas, Tordera, 13/08/2013 - 17:04

L'ofici de cambrer és tan digne com el que més, però aquest senyor té massa talent com per estar exercint l'ofici que no li correspon. I la culpa la tenim tots i totes. Es tracta d'una injusticia més de la societat.

#70 Miquel, Badalona, 10/08/2013 - 20:47

Només la independencia posarà les coses al seu lloc ! Podem fer un país de nou on els actors treballin d'actors i els cambrers de cambrers. Un país feiner amb feina per a tots. Endavant, ja falta menys !!!

#70.1 Vincent Sato, Sant Joan de les A., 11/08/2013 - 17:43

Xaval, ets un il·luminat! Quin criteri!

#70.2 ramon, Vilanova i la Geltrú, 03/09/2013 - 19:08

jajajajajajajajajajajajaja. Copón santo. La verdad que me has alegrado la tarde con lo gracioso que eres. Preguntales a los neoliberales de CIU y compañía que donde están los recortes en todos los ambitos del trabajo, y la reforma laboral que votarón con los del PP en el parlamento de Madrid.

#70.3 Merivina, Terrassa, 30/12/2018 - 09:10

El hipotético señor ese de Badalona, digo lo de hipotético porque si se siente mujer, le cortan aquello le reconstruyen lo otro, y Cat país capdevanter en tallar, construir i fer feliç a la gent, donant o rebent mandanga. En Llèfia, El Pomar, etc... la economía será la que ellos quieren que sea, pero hay que competir mundialmente.

#70.4 Neferu, Barcelona, 04/01/2019 - 09:25

¿La independencia? ¿Has pensado que puede que no tenga trabajo en su profesión de actor, y de los buenos, precisamente por NO se independentista? Conozco varios casos.

#70.5 Jordi Hernandez, Barcelona, 16/08/2019 - 22:43

Te olvidas de que con la independencia, además comeremos helado de postre cada día. Como se puede ser tan tonto y estar tan ciego, en fin....

#70.6 Neferu, Barcelona, 18/08/2019 - 10:06

¿ Desde cuando tener un constante y extenso cartel de obras de teatro en cartelera depende de que una ciudad o una comunidad sea o ni independiente? ¡¡¡¡¡¡Jesúspordios que, cada vez sois más burros.!!!