Publicitat
Cultura · 20 de Febrer de 2012. 22:15h.

L'Auditori fa fora el seu director general

Oriol Pérez Treviño dimiteix per un presumpte "ús indegut en l'administració de fons públics"

L'Auditori fa fora el seu director general

Pérez Treviño, en una foto d'arxiu

El director general de l'Auditori, Oriol Pérez Treviño, ha presentat la dimissió cinc mesos després de prendre possessió del seu càrrec. En una nota de premsa, la institució, formada pel departament de Cultura i l'ICUB de l'Ajuntament de Barcelona, ha acceptat la seva dimissió després de "constatar" un presumpte "ús indegut de les seves potestats com a director general pel que fa a l'administració de fons públics".

El consorci de l'Auditori i l'Orquestra ha assenyalat que ha obert "un expedient informatiu per aclarir els fets", alhora que es convocarà el consell d'administració per prendre "les decisions oportunes en relació a la seva substitució". El ja exdirector general de l'Auditori ha dimitit per carta aquest dilluns.

Pérez Treviño (Manresa, 1972) va substituir Joan Ollé, director entre 2001 i 2011, el passat mes de setembre. Havia estat el director del festival de Torroella de Montgrí. És llicenciat en Filosofia i Lletres per la UAB i doctorat en Història de l'Art per la UB.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#9 Almogàver , La Sagrera , 21/02/2012 - 15:54

Logic, si en Millet i en Montull van fer el què van fer al Palau, a l'Auditori hi havia d'estar un aprenent.

#9.1 Farabundo Eduard Sanjuan, Guayaquil, 21/02/2012 - 20:53

Ai, tu, de veritat que Pujol, Millet, Alvedra i Prenafeta eren músics?... i que tocàven, vull dir a banda de les nostres carteres?.

#8 aixó fa pudor, Barcelona, 21/02/2012 - 13:20

Que ignorant es la gent . Opinar i Opinar. Una persona que va renunciar a 15.000 Euros del seu sou quina necessitat té de fer servir la targeta de credit per despeses personals. No s´ho creuen ni ells. Aixó fa una pudor !!!!!!!! Quina vergonya. Anims Oriol Perez Treviño !

#8.1 Joan Sebastià Riera, Girona, 21/02/2012 - 15:08

Infórmate mejor: todo el mundo sabe que no fue él quien se rebajó el sueldo sino que se lo rebajaron porque no cumplía con todos los requisitos que se exigían y se lo nombró para un cargo con menos funciones de las previstas. Se ve que no conoces los antecedentes de este señor, yo sí, soy músico.

#7 marta, barcelona, 21/02/2012 - 12:19

Aquest personatge va signar el Manifest de la Mercè a favor de la tauromàquia. És antiparlamentari col·locar a algú amb posicionaments taurins. #proucorrebous

#7.1 Joan Sebastià Riera, Tarragona, 21/02/2012 - 15:10

Sí, tenía muy buenos amigos en el mundo de los toros. De hecho incluso les encargaba proyectos musicales.

#6 Ramon, Barcelona, 21/02/2012 - 11:58

Ja hi tornem a ser, CiU té un forat perpetu a les butxaques... perdó, rectifico, volia dir a les NOSTRES butxaques.

#5 Joan Sebastià Riera, Barcelona, 21/02/2012 - 10:09

Era de todos conocida su insana adicción, llegándose a presentar totalmente ebrio a un congreso. Mientras estuvo trabajando en JJMM se granjeó la enemistad unánime de los músicos de este país por su mala educación y falta de seriedad.