Publicitat
Cultura · 26 de Juliol de 2012. 09:34h.

Monzó al secretari general de PxC: "ets un imbècil"

L'escriptor l'acusa a twitter de "feixista repugnant" després que Robert Hernando esborrés una piulada

Monzó al secretari general de PxC: "ets un imbècil"

Captura dels twitts

L'escriptor Quim Monzó i el secretari general de PxC, Robert Hernando, van enganxar-se a twitter. Monzó va enviar Hernando a "cagar" i aquest li va respondre "quan tingui ganes sens dubte ho faré, potser fins i tot me'n recordo de tu".

"Ets un imbècil. Ni tan sols han tingut el coratge de mantenir el tuit i l'has esborrat", va replicar Monzó, davant del que Hernando va argumentar que "ha estat un error perquè volia retuitejar un que m'ha fet gràcia dels teus. Per cert, és de molta poca classe insultar".

"Només t'he enviat a cagar. Això és una recomanació digestiva que et pot anar molt bé", va afegir Monzó. La discussió va seguir amb Hernando apel·lant als "1000 igualadins que em van votar". Monzó va admetre que Hernando "em repugna" en ser "el típic feixista repugnant".

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#33 Arnau Bernad, Mollet, 30/07/2012 - 14:48

Oriol Agramunt: Tots els teus comentaris... són broma, no? O és que més aviat ets directament en Roberto Hernando posant-te un altre nom per fer veure que més gent pensa així tan esviaixadament?...

#30 tas, bcn, 27/07/2012 - 14:46

Anglada un petit Führer de pa sucat amb oli de Plataforma x Cagar

http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA

http://www.youtube.com/watch?v=En7lK04NiAw

#30.1 Oriol Agramunt , Berga, 27/07/2012 - 15:01

Qui és Unitat contra el Feixisme i el racisme ...

http://www.youtube.com/watch ?v=wc8cDH7MmbA

http://www.youtube.com/watch ?v=lffVRyJKQSA

http://www.youtube.com/watch ?v=Ae3i2pZ902A

Són l'extrema esquerra, CUP, amics d'ETA

#30.2 Oriol Agramunt, Berga, 27/07/2012 - 15:04

Perquè tants atac a Josep Anglada, un polític honrat amb els seus errors i no ataques la imatge de polítics lladres com Oriol Pujol, siguin de CiU, ERC, PSC, PP i demés partits ... És molt cert que PxC té molta persecució pel sistema ... Teniu por de polítics honrats i treballadors pel poble

#30.3 FOBONE, Sant Sadurní, 30/07/2012 - 14:45

oriol agramunt el problema sou el casposos racistes! sou la lacra dakest mon! sou una merda!!numes vull que us foteu a una foguera i cremeu lentament! numes vull que ningu amb ideals racistes quedi viu a 90.000 km de mi. honrat es odia? treballar per catalunya es odiar? numes mereixes odi i mort!

#30.4 FOBONE, Sant Sadurní, 30/07/2012 - 14:52

Oriol, si tan catala et sents que odies a totes les demes races follat la bandera de catalunya i llepali la polla a josep anglada troç de meuca!! que ets una puta de merda! odiar a la gent treballadora com els immigrants! TU ETS QUI SOBRA AL MEU PAIS! TU ETS QUI TE DE ESCAMPAR LA BOIRA! ETS ESCORIA!

#28 Cristina, Esplugues, 27/07/2012 - 11:23

Yo nunca pensé que votaría un partido como pxc pero he de decir que nunca había tenido mi voto tan claro, estoy harta y cansada de ser el último mono en mi país, y que vaya a la asistenta social me de largas y ver todo lleno de moros. Harta y cansada y los otros partidos son todos iguales todos

#28.1 Oriol Agramunt , Berga , 27/07/2012 - 11:32

Cristina, PxC no és un partit d'extrema dreta com intenten els mitjans i els altres partits fer veure la gent. PxC pateix una persecució. Jo sempre voti a ERC i d'ara endavant vaig a votar a PxC que m'han demostrat que són els únics que ens defensen als d'aqui.

#28.2 Gerard, Barna, 27/07/2012 - 12:04

Cristina, canvia el teo "moros" per "espanyols" a veure com et sonaria. Els podersos s'estan dedicant a expoliar el poble i nosaltres ens barallem entre pobres? No té cap sentit. PxC és pura demagògia para-feixista i un partit perillós farcit de franquistes sense reciclar (només amb maquillatge).

#28.3 Oriol Agramunt , Berga , 27/07/2012 - 13:24

El problema de Catalunya són els moros. No només de Catalunya sinó a tot Europa ... Ells volen islamitzar la nostra terra s'aprofiten dels polítics ignorants de tots els partits ... En PxC hi ha gent de moltes ideologies pel bé de Catalunya. Molts polítics de CiU, PSC, PP provenen del franquisme.

#28.4 Carlos, Barcelona, 30/07/2012 - 14:41

Que no es extrema dreta? Vinga va...
Ara vas i tinformes del "Casal Tramuntana" Financiat per PxC, basada en la "Casa Pound" Italiana, i em dius que tal ...

Aixo sense tenir en comte regidors de PxC que s'han vist a concerts de RAC (Musica anticomunista tiran a Nazi) i envoltats de "Celtiques"

#28.5 FOBONE, Sant Sadurni, 30/07/2012 - 14:56

cristina si tanto te dan asco los demas no salgas de casa!! quedate en algun lugar en lo alto de una montaña porque tu ami tmb me das asco, eres vomitiva, eres como una puta mierda, pero peor! yo no me rigo por partidos politicos porque son unos ladrones, y tu eres su puta para que tengan votos!!

#27 albertu, olot, 27/07/2012 - 09:24

Anglada i la seva tropa no son rés. No tenen nivell per esser alternativa de rés. Només s'han de veure els resultats d' haver-los possat en alguns ajuntaments, no són rés, un cero a l'esquerra. Si no hi ha polèmica ni se'ls veu.
Mirem més endevant i descartem a P x C per trobar alguna solució.

#27.1 Oriol Agramunt , Berga, 27/07/2012 - 10:14

Qui és la solució? ERC? PSC? CiU? PP? ICV? SI? Aquests ens han estat robant durant anys. Prefereixo gent honrada i treballadora que defensen el seu poble i la seva gent com PxC. Que polítics tan llestos que ens han espoliat ...

#26 Pablo, Viladecans, 26/07/2012 - 18:52

A todo esto resulta que Robert Hernando ha colgado en su twitter una foto de Quim Monzó con el coche mal aparcado sobre la acera hoy mismo, es todo como un poco tetrico. Pobre Monzó que tiene que trabajar para un diario facha, por cierto vaya cochazo que tiene

#26.1 Oriol Agramunt, Berga, 27/07/2012 - 02:02

Aquests progres de Lacoste, cotxes cars i més pijades, només es dediquen a insultar per guanyar fama. Sempre contra PxC per alguna cosa serà. Però PxC representa a 75.000 catalans i aviat seran més. Són l'únic partit que m'ha demostrat que són honrats i treballadors pel seu poble.

#26.2 Gerard, Barna, 27/07/2012 - 12:08

Oriol, veig q t'has portat a la teva claca pq et voti. L'únic q heu dmostrat és saber fer populisme de baixa estofa, maltractar criatures com el vostre líder i estar sempre ficats en altercats feixistes, sigui a l'Eurocopa, en concerts neonazis o allà on sigui. No ens enganyeu, no passareu!

#26.3 Oriol Agramunt , Berga, 27/07/2012 - 13:36

Gerard, en tots els partits hi ha errors ... Però PXC no és un partit feixista. Feixista és CUP, ICV, UCFR ... PxC ha sortit democràticament i els seus regidors són perseguits pels gossos del sistema al servei dels grans partits amb tota la seva manipulació. Menys manipulació i més democràcia!

#26.4 El gran jueu, Lleida, 30/07/2012 - 14:54

Oriol, PxC no guanyarà res sou un partit minoritari i una opció d'ignorants que creuen que és pitjor l'efecte dels pobres immigrants que no pas l'efecte dels banquers i especuladors. Però clar, com sempre, els de rendes baixes són perseguits en èpoques de crisi. Ja va passar = al 1492.