Publicitat
Cultura · 5 de Novembre de 2013. 10:00h.

"Muriel Casals s'equivoca"

El fill de Vázquez Montalban creu que la presidenta d'Òmnium "exclou del sobiranisme molts catalans"

"Muriel Casals s'equivoca"

Daniel Vázquez

L'escriptor Daniel Vázquez Sallés, fill de Manuel Vázquez Montalbán, es declara en una entrevista a La Vanguardia "sobiranista d’una Catalunya bilingüe". "Sóc sobiranista d’una Catalunya en la qual el castellà sigui cooficial. S’equivoca Muriel Casals, d’Òmnium Cultural, en rebutjar això: exclou del sobiranisme molts catalans!", explica.

Preguntat per com veuria el seu pare l'actual situació política, assenyala que "ni un escèptic com ell va imaginar aquesta erosió de l’Estat de benestar. El revoltaria l’actual maneig polític de la mentida". "Donaria suport a una consulta, perquè va estar sempre amb els moviments socials, però sobre la independència... no sé què sentiria", afegeix.

També recorda que "el meu pare era un anarquista que es va enamorar de la meva mare, i per ella es va ficar al PCE. Van desconfiar d’ell: era tan callat que van creure que era un infiltrat policial. I era molt irònic, i això el feia sospitós: l’humor no cotitzava per allà... Mai no va ser comunista de debò".

Publicitat
Publicitat

94 Comentaris

Publicitat
#52 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 06/11/2013 - 17:21

Aquest noi és dels que vol Catalunya bilingüe però no vol que Espanya ho sigui. Recordo cpom en Pedrolo va pentinar el seu pare, per anticatalà. En Muñoz Espinalt també el va posar a to. I ara surt el fill i encara no ha entès res. No sap que el bilingüisme ha acaabat amb les nacions i les llengües?

#52.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 06/11/2013 - 19:26

Jordi, sois patéticamente hipócritas....... en los años 80 no opinabais los mísmo los catalanistas sobre el bilinguismo..... si es que por eso no se os puede tener compasión.... sois un asco de de ideologia maldita y corrompida.

#51 calvin, 91, 06/11/2013 - 14:15

Hehehem que espantats esteu tots. Hehehe.
Només feu que crear més independentistes,
hehehe i.inde.independenciaa

#51.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 06/11/2013 - 14:51

Espantados nada, pero tu frustrado si que vas a estar unas cuantas décadas..... por muchos independentistas que haya no es relevante.... la unidad de España está por encima de una fiebre temporal en la población de una sus regiones.....

#50 XAVIER FABRA, historia manipulada, 06/11/2013 - 09:48

http://www.11setembre1714.org/documents/1713-07-30-gazeta-barcelona-frame.html

no creo haya duda de si el linl proviene de un agente del cni ,el castellano era la lengua que mas se hablaba en barcelona

#49 xavier fabra, barcelona, 06/11/2013 - 09:43

para los fachas nacionalistas que dicen que el castellano es lengua impuesta por franco, la gaceta de barcelona el primer periodico de la ciudad ya en 1706 imprimía en castellano , y se guarda en la generalidad por que sirve de documento de la guerra de SUCESIÓN , PODEIS INFORMAROS O TOMAR ALMAX

#49.1 Jordi, Teià, 06/11/2013 - 10:25

Si. I pels que diuen que l'arròs amb Nutella és molt bo... mentida. Posaria el link perquè en provessiu una mica, però tècnicament no és possible, no et fot?

#48 El azote de los necios, Barcelona, España, 05/11/2013 - 20:53

Lo primero que harán los nacionalistas será arrinconar el castellano....no seais tan estúpidos de darle vuestros votos...no os dejéis engañar con el buen rollito....os detestan, piensan que no sois merecedores de estar aquí, por no esforzaros en hablar en catalán...os intentarán convencer. Ni agua.