Publicitat
Cultura · 14 de Novembre de 2013. 11:48h.

Rahola recorda que Caballé "té la seu fiscal a Andorra"

El portaveu del PPC, Enric Millo, elogia que sigui una "catalana universal contrària a excloure"

Rahola recorda que Caballé "té la seu fiscal a Andorra"

Rahola

Les llàgrimes de Montserrat Caballé en parlar a favor de la unitat d'Espanya i comparar la Via Catalana a l'esclavitud i a una humiliació han provocat multitud de respostes a la xarxa. Entre aquestes, la de la periodista Pilar Rahola, que l'ha titllat de "personatge". La pròpia Rahola ha volgut aclarir que "l´he qualificada de "personatge" no pel que diu, sinó perquè defensa Espanya des de la seu fiscal a Andorra".

"Montserrat Caballé s'emociona contra la independència i té la seu fiscal a Andorra. El seu patriotisme espanyol ens emociona a tota la resta", ha ironitzat la periodista a twitter. Rahola ha adjuntat un enllaç on es confirma aquest fet. El fet de no tributar a Espanya ha estat un dels arguments més utilitzats pels crítics amb les declaracions de la soprano.

Tot i això, molts elogien la "valentia" de Montserrat Caballé. Entre aquests es troben el portaveu del PPC, Enric Millo, que en una piulada a la xarxa social ha recordat que la soprano és una "catalana universal, favorable a la unió i contrària a separar i excloure".

Publicitat
Publicitat

108 Comentaris

Publicitat
#68 Jose Francisco Serna Garrido, Crevillent (Alacant), 21/12/2013 - 21:22

He visto muchas entrevistas con la Sra. Rahola. He de decir que, o es una hipócrita total, o utiliza en demasía lo del embudo, lo ancho para mí y lo estrecho para los demás. No sabe respetar el turno de palabra, cuando algo no le interesa empieza a cortar los razonamientos del contrario, etc.

#67 BEJOTA, BCN, 23/11/2013 - 21:05

M. CABALLÉ ,P. GASOL ,ALEIX VIDAL-QUADRES BOADELLA,JOSEP PLA(RIP ) ,J.Mª GIRONELLA(RIP ) ,EL LOQUILLO,ETC. ETC,PER UNA BANDA;PER L'ALTRE :RAHOLA, SIMÓ ,FERRUSOLA LA MONJA DE SANT BENET,LA COLLA DE LLADRES I DEFRAUDADOR DE CIU...ETC.

#67.1 BEJOTA, BCN, 23/11/2013 - 21:07

SRA. BELÉN ESTEBAN (PERDÓ ,RAHOLA): LO DE CABALLÉ ESTÁ D'ACORD AMB LA LLEI ;LO DELS SEUS AMICS (LA COLLA PUJOL )PORTEN EN BOSSES MILIONS CAP ANDORRA ,NO SEMBLE DE LLEI ,OI?

#65 rosa mercade, altafulla, 15/11/2013 - 22:57

Crec que ha sigut una gran cantant, jo l'he
escoltat en directe al Liceu diverses vegades, però no s'ha significat mai com una catalana ni molt menys independentista.

#64 BEJOTA, BCN, 15/11/2013 - 16:09

M. CABALLÉ , GASOL ,ALEIX VIDAL-QUADRES BOADELLA,JOSEP PLA(RIP ) ,J.Mª GINONELLA(RIP ) ,EL LOQUILLO,ETC. ETC,PER UNA BANDA;PER L'ALTRE :RAHOLA, SIMÓ ,FERRUSOLA LA MONJA DE SNT BENET,LA COLLA DE LLADRES I DEFRAUDADOR DE CIU...ETC.



#64.1 Enric, Barcelona, 15/11/2013 - 17:23

#64


J.Mª GINONELLA? Qui és aquest? (Mira que la R està lluny de la N, "no excuses")

Tu si que ets d´una altre banda, Bejota! D´un altre planeta! Hahahaha!

#64.2 Jacint, Taradell, 17/11/2013 - 13:38

La seva visió l'entendria si ara mateix estiguessim a l' any 80 o 85. On podies pensar en fer una espanya plurinacional. Després de les innombrables preses de pel que hem patit, només em queda un nom per descriure la Caballe. Farsant al servei del timador.

#64.3 Argentina, Terrassa, 17/11/2013 - 17:31

sI NO T'EXPLIQUES MÉS CLAR, NO SÉ PAS QUÈ VOLS DIR, NOI.

#63 Anònim, Organyà de Dalt, 15/11/2013 - 12:38

Chivata e envidiosa.

#63.1 catala_de_mena, tarragona, 17/11/2013 - 23:09

Apren a escriure!! voldràs dir "chivata Y envidiosa". No sabeu parlar bé ni el vostre propi idioma... Gentussa!