Publicitat
Cultura · 14 de Desembre de 2013. 12:35h.

Rosario Flores reclama "un passaport" català en cas d'independència

La filla de Lola Flores reivindica que "la rumba catalana és Espanya"

Rosario Flores reclama "un passaport" català en cas d'independència

Rosario Flores (Foto: www.rosarioflores.info)

La cantant Rosario Flores, filla de Lola Flores i Antonio González el Pescaílla, ha reclamat un "passaport" català en cas d'independència perquè "estarem tota l'estona anant i venint".

L'artista, en una entrevista a El Mundo, no ha contestat si vol que Catalunya sigui un Estat independent perquè "no hi entenc". "Jo m'estimo moltíssim Catalunya" i ha manifestat el seu desig que "arribin -Espanya i Catalunya- a un acord ja, que no es portin tan malament".

Finalment, Rosario ha reivindicat que "la rumba catalana és Espanya". "Jo vaig pel món sencer dient que sóc espanyola amb la meva rumba catalana", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#34 Miquel, Badalona, 15/12/2013 - 21:10

M'agrada la familoa Flores, ja comprava discos del Pescaílla, i ara compro els de la Rosario i del malaguanyat Antonio sobretot. Si volen seguir anant d'Espanya a CATALUNYA i a l'inrevés, ho podran fer de la mateixa manera que quan van a França o a Portugal , e a dir, SENSE PASSAPORT !

#34.1 Frank, berga, 15/12/2013 - 22:51

Una independencia unilateral traerá un pasaporte una salida de la UE y cosas tan tontas como no poder ir en coche a España o Francia hasta que sea reconocido el Permiso de conducir por los respectivos paises cosa que veo poco probable con ESP como no se reconocen los de Kosovo en Serbia.

#34.2 joan, bdn, 16/12/2013 - 10:32

Frank, Kosovo firma un acord d'associació amb la UE i està reconeguda per gairebé tothom.

#33 l'amo de son carabassa, Menorca, 15/12/2013 - 15:00

I la truita, i la guitarra i "el pepino" aquesta ignorant no hauria d'opinar del què no sap ni apropiar-se dels merits d'altres, açò ja ho feia al dictador i sa mare era la seva embaixadora......

#33.1 Xatonada, Barca Cielo Onda, 17/12/2013 - 18:02

Amo, encara no t'has assabentat que la rumba catalana la va inventar el seu pare, juntament amb el Peret i el Gato Pérez. Però, és clar, aquesta gentussa no és catalana....

#32 Ole mi arma, Sevilla, 15/12/2013 - 10:25

Os la regalamos

#31 Gerard del Clot, #SíSí #9N2014, 14/12/2013 - 22:07

1640 Portugal 1819 Colòmbia 1836 Mèxic 1844 Chile 1845 Veneçuela 1863 Argentina 1879 Perú 1898 Cuba 1968 Guinea 2014 CATALUNYA

#31.1 Ictineo, Llofriu, 14/12/2013 - 22:49

ESPAÑA .....1492
Te falta ese dato

#31.2 Federico Barbarroja, Friburg, 15/12/2013 - 10:27

España ya no es un estado soberano....ahora pertenmecemos al imperio Aleman.....Si quieres independencia habla con la emperadora teutona Angelita I

#31.3 wisss, valencia, 16/12/2013 - 14:52

Y en 2015 llega otro generalisimo con un par d cojones y tots a fer la ma!!!jajajaja

#31.4 Gerds, Bergamo, 17/12/2013 - 18:05

Gerard, el teu avi no era dels que demanava un taxi per la Diagonal pocs dies desprès del 29 de gener del 39?

#31.5 Joseluis , NY, 13/07/2014 - 14:32

Fijate bien en la lista que os vais encontrar

#30 Manolo, Sant Cugat, 14/12/2013 - 21:44

Si lo que queréis es ser independientes, no hace falta que arruinéis a toda Cataluña. Os podéis comprar un territorio en África y declararlo independiente. Sería la solución para los que os queréis ir, y también para los que nos queremos quedar. No?

#30.1 Jordi Mols, BAdlaona, 15/12/2013 - 00:25

Qui arruïna Catalunya sinó aquells que permeten que Espanya es quedi 20.000 milions d'euros cada any?
El nacionalisme es cura viatjant i llegint. Rivera, Camacho, viatgeu i llegiu a veure si se us cura.

Independència i seny.

#30.2 Gongylus, Girona, 15/12/2013 - 02:47

La meva família és catalana des del segle XII o XIII. Possiblement el nouvingut ets tu i, malgrat tot, jo no desitjo fer fora ningú. Recuperar la independència de Catalunya no implica que ningú hagi de marxar, a no ser que vulgui marxar voluntàriament.

#30.3 angel, Catalunya no es EspaÑa, 15/12/2013 - 22:30

Manolo, Sáhara no era española?

#30.4 Joant, Tarragona, 16/01/2017 - 22:29

Gongylus que quieres recuperar .? estudia un poco la verdadera historia y no las mentiras que se inventó pujol.no podéis tomar la decsion del 90% del resto de españoles q vivimos en la ccaa catalana y no queremos q ns impongan ni nos obliguen a vivir en el supuesto super guay catadisney.