Publicitat
Cultura · 2 de Setembre de 2018. 14:25h.

Tots els espanyols són fatxes, segons l'actor Joel Joan

"L’única manera de ser demòcrata avui a Espanya és sent independentista català”

Tots els espanyols són fatxes, segons l'actor Joel Joan

(foto: TV3)

L’actor i director Joel Joan ha comentat l’actualitat política en el seu compte de twitter. “L’única manera de ser demòcrata avui a Espanya és sent independentista català. Siguis de Mollerussa o siguis de Cuenca o Bilbao”, ha resumit.


Joel Joan també s’ha referit al carnisser d’Alella que no va permetre que Albert Rivera retirés un llaç groc. “La careta de l’Albert fa coseta oi? Quan plantem cara es fan cacona, a veure si ho anem pillant”, ha assenyalat.


També s’ha referit a una frase de Lluís Llach dissabte passat durant un congrés independentista a Celrà. “Mai, mai, mai, en els anys espantosos del franquisme es va demanar 3 anys de presó per la lletra d’una cançó”, va dir el cantautor. “Això va pels defensors del gran règim del 78; Sardàs, Serrats, Coscubielas... no enganyeu a ningú. La vostra lluita va ser un fake com una casa”, ha afegit Joel Joan al respecte.


Finalment, l’actor també ha opinat sobre l’entrevista del fins ara director del Teatre Lliure, LLuís Pasqual, que ha dimitit arran de les acusacions de maltracte laboral per part d’una actriu.  “Si tot fos inventat no hauria plegat. Segur”, ha sentenciat.

Publicitat

100 Comentaris

Publicitat
#77 Ceroenlaizquierda, Tabarnia en Vilanova , 03/09/2018 - 18:20

A estas alturas de la cancion, resulta que el Ilustrisimo Sr Don Llui Llac todavia no sabe que es una cancion y utiliza los mismos razonamientos que su abuela franquista de matacaga
Joer Joan, se te encoge el cerebro cada vez que intentas ser inteligente.
No es de extrañar que se proclamen indepes.

#76 La Bacallanera de Aglion, Badalona, 03/09/2018 - 17:22

Joan Joel aixi pendras mal. El groc pel teatre no porta sort.

#74 Veciana, Barcelona, 03/09/2018 - 17:02

¿Por qué a los neonazis les gusta tanto la montaña? ¿A ninguno le gusta la playa? Desde la Hitlerjugend a los Minyons Escoltes y las juventudes del pnv,siempre con las cabriñas.Por algo será.

#74.1 Capit@n España, The broquil is over, 03/09/2018 - 17:50

Por un problema de aparcamiento. A la playa no pueden acceder en tractor.

#74.2 purria de tabarnia, bcn, 03/09/2018 - 21:29

capitan torrente,que retrasado que eres,solo podias ser españolazo,y en que pasan el rastrillo para la arena para sacar la mierda que los guarros tirais por la noche? con tu lengua?

#74.3 Capit@n España, The broquil is over, 03/09/2018 - 22:15

#74.2

Tómate una tilita con hielo, Purria, a ver si con este calor te va a dar algo y ya no tendremos de quien reírnos. jajajajaja...

#74.4 Albert, BCN, 03/09/2018 - 23:02

Como eres... has herido los sentimiento del Purria, con su tractor no se juega! ajajajajaj

#74.5 purria de tabarnia, bcn, 03/09/2018 - 23:04

nos vemos en la ñerdada del 9 s y 16 s jajajajajajjajajajjajaaj

#73 Capit@n España, The broquil is over, 03/09/2018 - 16:56

Es intolerable que un disminuido intelectual diga tantas sandeces. Por su bien y por el de la humanidad necesita una sesión correctora de PURGANDUS POPULUS !!!!! https://www.youtube.com/watch?v=eR4J5vzAyTs

#72 vicedo, barcelona, 03/09/2018 - 16:30

Aquest noi deu cobrar de la colla indepe, doncs si no, no s´enten que sigui capaç de dir tantes tonteries. No era un mal actor, però es veu que com que ja no el contracten, i ha passat de moda, necessita arossegar-se davant de tota aquesta gent del prusés perquè li donguin feina i així poder cobrar alguns calerons... Quina pena...

#72.1 purria de tabarnia, bcn, 03/09/2018 - 21:30

Boadella? pues yo no lo veo tan joven,por cierto que ha sido de el?